המשטרה עצרה תושב בית שמש בשנות ה-50 לחייו, בחשד שביצע מעשים מגונים בקטינה קרובת משפחתו. ראשיתה של החקירה הסמויה, בתלונה שהוגשה בתחנת המשטרה לפני כשבועיים על ידי נערה כבת 16 שהגיעה יחד עם הוריה. היא אמרה כי בעת שהיו בביתו של קרוב משפחתם, הוא ביצע בה מעשה מגונה. עוד עלה החשד, כי ביצע בקטינה מעשה מגונה במקרה נוסף לפני כשנה וחצי.
חוקרי תחנת בית שמש פתחו בחקירה סמויה תוך איסוף ממצאים וראיות נוספים, במהלכם נקשר החשוד למיוחס לו  והחקירה לוותה תוך עדכון גורמי הרווחה.
הוא נעצר אמש והוא הובא לחקירה בתחנת בית שמש, בחשד לביצוע מעשים מגונים בקטינה מתחת לגיל 16, וביצוע מעשים מגונים בקטינה במשפחה. היום (שני) הוא יובא בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך מעצרו.

אתמול נעצר תושב תל אביב בשנות ה-20 לחייו לאחר שביצע מעשה מגונה בקטינה. בזמן שהיא צעדה בסמוך לגן התקווה בעיר, הגיח לעברה הגבר ונגע באיבריה המוצנעים. היא נמלטה והחשוד עוכב ברחוב על ידי עוברי אורח עירניים. הוא הובא לחקירה, נעצר והובא בפני שופט.
 
לפני כשבועיים נפתחה חקירה בחשד כי נהג אוטובוס אשר ליווה טיול של בית ספר תיכון ממרכז הארץ ביצע מעשה סדום בקטין ומעשה מגונה.  עפ"י החשד, במספר הזדמנויות שונות, במהלך הטיול נהג האוטובוס יצר קשר עם מספר קטינים כבני 17, הציע להם שתיה חריפה בחדרו שבמקומות הלינה אליהם הגיעו, ולאחר מכן ביצע בהם המעשים המיוחסים לו. הנהג, תושב תל אביב כבן 48 נעצר והובא בפני שופט.