בעוד במשטרה מתכוונים לבקש מחר מבית משפט השלום בראשון לציון להאריך פעם נוספת את מעצר אביה של כוכבת הילדים תושב רמת השרון החשוד לכאורה בעבירות מין כלפי קטינות בגילאי 13-15, מעריצות של בתו, יצא האב באמצעות בא כוחו עו"ד שרון נהרי בהודעה לפיה הוא מכחיש את החשדות נגדו וטוען כי אחרים שלחו את ההודעות לאחר שהתחזו לו בטלפון הנייד.



עו"ד שרון נהרי, פרקליטו של האב מסר: "הוא לא שלח תמונות ולא תכנים מיניים. אלמונים מתחזים לשם שלו ברשתות החברתיות וגם יוצרים פרופילים בדויים שונים. מעבר לכך, גם הטלפון הנייד שבבעלותו ניתן למשתמשים שונים, מכריו ואחרים, כך שהוא לא ברשותו כל הזמן, ולא ניתן לדעת מה נעשה בו. לסיכום, האב  מכחיש את החשד נגדו".

נזכיר, כי כנגד האב הוגשו מספר תלונות במחלק ההונאה של מחוז המרכז במשטרה ובעטיין נטען כי לאחר שהיו חברות כמעריצות בקבוצת וואטסאפ בשם "אימפריה", של הכוכבת והפכו עם הזמן ליחצ"ן אותה, ביקש אביה מחלק מהן להצטרף לקבוצת בטלגרם ושם שלח אליהן הודעות הנושאות תוכן ואופי מיניים.

במהלך השבוע האחרון המשיכו חוקרי המשטרה לגבות עדויות מחברות בקבוצה המונה כ- 100 מנהלות מעריצות וזאת בניסיון לבחון האם מדובר בדפוס פעולה שחוזר על עצמו, וכן כמה מהן נפלו לכאורה קורבן למעשיו של החשוד. מעבר לכך גם בתו , כוכבת הילדים טוענת שהעלילה סביב אביה נרקמה על ידי אחת ממנהלות קבוצת הווואטסאפ שהטרידה אותה כביכול ובלית ברירה הם אולצו לגרוע אותה מהקבוצה. "מרשתי כוכבת הילדים מדגישה כי היא לא היתה חלק או משתתפת מהקבוצה ואין לה כל חלק בעניין או ידיעה על תכנים שעברו בקבוצה זו".