סרט ההמשך לשובר הקופות "וונדר וומן" מעורר עניין רב ברחבי העולם, ובניגוד לדיווחים שהתפרסמו מוקדם יותר השנה, כי צילומי הסרט בכיכובה של גל גדות, יתרחשו באנגליה, היום (שלישי) נחשפים פרטים חדשים על ההפקה ומסתבר שהצילומים ייערכו ארה"ב, באזור צפון וירג'יניה, כפי שפרסם האתר האמריקאי "Omega Underground". לאתר צפויים לא מעט צלמי פפרצי וסקרנים בניסיון לתפוס תמונה של גל גדות בחליפת הוונדר וומן הקטנטנה שלה. 



הסרט גם יתרחש על אדמת ארה"ב, בניגוד לסרט הקודם שעלילתו עברה בין אי האמזונות "תמיסקירה", לאזורי מלחמות שונים אירופה. התקופה בה יעסוק "וונדר וומן 2" היא שנות ה-80, תקופת המלחמה הקרה בין ארה"ב לברית המועצות.



עוד פורסם היום כי הצילומים לסרט יתחילו בחודש יוני, ולא בחודש מאי כפי שפורסם מוקדם יותר, מה שאולי מרמז על עיכובים בהליך ההכנות להפקה או שינויים בתסריט שגרמו לדחייה.





גדות שגילמה את גיבורת העל האייקונית בסרט שובר הקופות, ומאוחר יותר ב"ליגת הצדק" תחזור לנעליה של גיבורת העל, אחרי שבסוף השנה שעברה פורסם כי היא סירבה להשתתף בסרט ההמשך במידה והמפיק ברט ראטנר שהואשם בהטרדות מיניות יהיה מעורב בהפקתו.



כזכור, לפני פחות מחודש פורסם כי כהמשך למסורת הפמיניסטית של הסרט, גם דמות הנבל המרכזית בו תהיה אשה - הדמות אותה המציא וויליאם מונלטון מרסטון, "צ'יטה" (Cheetah), שעברה ארבעה גלגולים שונים מאז שהופיע לראשונה בקומיקס "וונדר וומן" בשנת 1943. הדמות בסרט החדש תהיה מבוססת על הגרסה האחרונה של הדמות צ'יטה, ששמה האנושי הוא ברבדה אן מינרבה, כפי שמדווח אתר hollywoodreporter.com. 




תחילה פורסם כי את הדמות תגלם השחקנית אמה סטון ששיחקה בשלל סרטים שהפכו לקלאסיקות, שרובם קומדיות, ולא סרטי אקשן ענקיים, כמו "סופרבאד", "בית השפנפנות", "ברוכים הבאים לזומבילנד", ו"באה בקלות", אך מאוחר יותר התגלה כי השחקנית דחתה את ההצעה. בתחילת החודש נודע כי מי שכן תיכנס לנעליה של צ'יטה, היא השחקנית קריסטן ויג, כוכבת תוכנית הטלוויזיה הקומית "סאטרדיי נייט לייב", והסרטים "מסיבת רווקות", "מק'גרובר" ו"הולך חזק: סיפורו של דיואי קוקס".