חוקרי מחלק ההונאה של מחוז המרכז במשטרה חושדים שרונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי, נפגש פיזית עם אחת הקטינות המשתייכות לקבוצת המעריצות שלה ובמקרה אחר גרם לבעילתה של קטינה שלא באמצעות מפגש כי אם באמצעות הנחיות שהעביר במסרונים ששלח אליה.

בדיון שהתקיים אתמול (שלישי) בבית משפט השלום בראשון לציון במהלכו הסיר השופט גיא אבנון את צו איסור הפרסום על פרטי זהותו של החשוד וזאת לבקשת מרשו עו"ד שרון נהרי, חשפו נציגי המשטרה רס"מ אלון זוקובסקי ורפ"ק נעם דשטי, כי במהלך החקירה נרשמה התפתחות דרמטית , המחזקת את החשד כנגד ביטי, הן מבחינת הראיות והן מבחינת מספר הקורבנות לכאורה. במהלך הדיון טען פרקליטו עו"ד נהרי כי מרשו נחקר עד כה פעם אחת בלבד וזאת לגבי ארבע קטינות והוא מסר גרסה מלאה.

אלא, שלטענת נציגי המשטרה כאמור, הראיות שנאספו סותרות את גרסאותיו השונות של החשוד וגם גרסתו המתפתחת לכאורה לפיה מכשיר הטלפון הנייד שלו נמצא ברשות אחרים והם אלו שככל הנראה הציגו פרופילים מזוייפים בתוכנות הפייסבוק, טלגרם, וואטצאפ ועוד , נודעה להם לראשונה באמצעות כלי התקשורת.

גם טענתו של החשוד כפי שהובאה מפיו של פרקליטו עו"ד נהרי ולפיה, נשלחה תמונה אחת והקטינות הן שהחזירו אותה מספר פעמים ואף שלחו אותה לרעייתו נדחתה על ידי החוקרים שציינו. "יש לנו ראיות שקושרות את החשוד למשלוח תמונות וסרטונים. יותר מתמונה אחת , עשרות תמונות וסרטונים הנושאים תוכן מיני".

בא כוחו של החשוד טען כי החוקרים מביאים את מרשו לתחנה כשהוא אזוק ומשאירים אותו במשך שעות על ספסל כדי לשבור את רוחו וביקש מבית המשפט לפקח על החקירה ולצמצם את ימי המעצר שכן המשטרה להאריך את מעצרו של ביטי ב - 13 ימים נוספים.

השופט אבנון כאמור, שבחן את חומר החקירה ציין . "לא מצאתי להכביר מילים באשר לעילות המעצר מסוג מסוכנות וחשש לשיבוש הליכי חקירה, עילות שאף הןה התעצמו מאז הדיון הקודם , ונוכח היקף פעולות החקירה שהוצג בפניי יש צורך לאפשר ליחידה החוקרת פרק זמן סביר לביצוען". מיד לאחר מכן החליט השופט להאריך את מעצרו של החשוד בשישה ימים נוספים.

נזכיר כי כנגד האב הוגשו מספר תלונות במחלק ההונאה של מחוז המרכז במשטרה ובעטיין נטען כי לאחר שהיו חברות כמעריצות בקבוצת וואטסאפ בשם "אימפריה", של הכוכבת והפכו עם הזמן ליחצ"ן אותה, ביקש אביה מחלק מהן להצטרף לקבוצת בטלגרם ושם שלח אליהן הודעות הנושאות תוכן ואופי מיניים.
במהלך השבוע האחרון המשיכו חוקרי המשטרה לגבות עדויות מחברות בקבוצה המונה כ-100 מנהלות מעריצות וזאת בניסיון לבחון האם מדובר בדפוס פעולה שחוזר על עצמו, וכן כמה מהן נפלו לכאורה קורבן למעשיו של החשוד.

מעבר לכך גם בתו , כוכבת הילדים טוענת שהעלילה סביב אביה נרקמה על ידי אחת ממנהלות קבוצת הווואטסאפ שהטרידה אותה כביכול ובלית ברירה הם אולצו לגרוע אותה מהקבוצה. "מרשתי כוכבת הילדים מדגישה כי היא לא היתה חלק או משתתפת מהקבוצה ואין לה כל חלק בעניין או ידיעה על תכנים שעברו בקבוצה זו
".