דייויד ברוזה מתפלל לשלומו של חבר וקולגה: לאחר שחלה הבוקר (חמישי) חמרה במצבו של הגיטריסט יצחק קלפטר, שאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב, לאחר סיבוך במחלת ריאות ממנה סובל כבר שנים רבות, חברו הקרוב, מי שעבד איתו, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו איחולי החלמה.



"המחשבות והתפילות להחלמתו של האיש היקר, יצחק קלפטר המכונה צ׳רצ׳יל", כתב ברוזה. "לפני ארבעים שנה, קיבלתי את הזכות לבצע את השיר המופלא 'שיר אהבה בדואי' במסגרת המופע 'שיחות סלון' עם יהונתן גפן".





"השיר, שמילותיו נכתבו על ידי יוצר נפלא נוסף - איציק ויינגרטן, עבר הרבה גילגולים וגירסאות מאז ומלווה אותי עד היום כמעט מדי הופעה", הוסיף ברוזה.



כזכור, זהו לא האשפוז הראשון של קלפטר בשל מחלת הריאות, כאשר בשנת 2011 הובהל קלפטר לראשונה לבית החולים איכילוב בשל מחלת ריאות כרונית שהסתבכה, בשלה הגביל את מספר הופעותיו ויצירותיו המוזיקליות, אך הוסיף להקליט ולהופיע לעיתים כשהוא מהווה אחד מאייקוני הרוק המשפיעים והאהובים בישראל.




קלפטר נולד בשנת 1950 וגדל בתל אביב. בגיל 15 הקים עם חבריו את להקת הצ'רצ'ילים שנחשבת לאחת מלהקות הקצב הראשונות והמצליחות בישראל בשנות ה-60', ממנה פרש עם גיוסו לצבא בשנת 1968. בסוף שנות ה-60' שירת בצוות הווי סיני וגילה וירטואוזיות נגינת גיטרה מופלאה, שעם שחרורו פתחה לו את הדלת לקריירה מוזיקלית ענפה.