שש שעות – זה משך הזמן שלקח לניידת של מד"א להגיע לביתה של אישה באזור המרכז, ובסופו נקבע מותה. האירוע הטרגי התרחש לפני כחודש, בצהרי שבת, כאשר האישה לא התעוררה משנתה. באותו הזמן שהו בבית שני ילדיה הקטינים של האישה, ובנה הבכור, תלמיד תיכון, הזעיק את מד"א ודיווח כי אמו לא התעוררה ואינה מגיבה.



במוקד מד"א התקבלה הקריאה הראשונה בשעה 14:30, ונרשמה כאירוע דום לב. אלא שניידת לא הגיעה במשך כשעתיים, שלאחריהן התקשר הבן בשנית למוקד מד"א, אולם למרות זאת לא הגיעה ניידת. בחלוף ארבע שעות נוספות, בשעה 20:32, התקשר הבן בשלישית, ורק אז יצאה לכיוון ביתם ניידת טיפול נמרץ, שנאלצה כאמור לקבוע את מותה של האם.



בעקבות האירוע, כך נודע, הושעה מנהל המשמרת מתפקידו והועבר לתפקיד אחר. המנוחה, תושבת אזור המרכז בשנות ה־50 לחייה, אובחנה לפני כשנה כסובלת ממחלה שהוגדרה סופנית בחודשים האחרונים. ממד"א נמסר בתגובה: "מבירור שערכנו במערכות השליטה והבקרה של מד"א, עולה כי התקבלה בקשה במוקד מד"א להזנקת צוות לקביעת מוות של חולה סופנית שנפטרה בביתה. בשל טעות אנוש הקריאה נמחקה מהמחשב.



"כעבור זמן נוסף התקבלה בקשה בשנית, והוזנק צוות למקום שקבע את מותה. המקרה נבדק ובעקבות זאת ננקטו צעדים משמעתיים כנגד המוקדן. מד"א משתתפים בצער המשפחה ומצרים על העיכוב בהגעת האמבולנס".