אופירה וברקוביץ' חגגו בשישי האחרון את תוכנית סיום העונה, עם 20 תכניות מוצלחות, שיצרו באזז, הביאו נתוני רייטינג מרשימים מול המתחרים, ועוררו עניין בעיקר בברנז'ה שמתקשה להבין מה יש בשניים האלה שאין באחרים. צמד החברים הטובים שנכנסו כשחקנים חדשים למגרש המסך, שלא בתחום הספורט, הצליחו להעפיל על מנחים מנוסים שצברו שנים של זמן מסך, ניסיון ורזומה.
מה יש בהם שאין באחרים? אני אגיד לכם: הם מצחיקים, אמיתיים, בעיקר עממיים, לא מתוחכמים, חסרי טאקט, שואלים ברוב הזמן את השאלות המביכות שאנחנו רוצים לקבל עליהן תשובות והדינימקה ביניהם, אחרי קילומטראז' משותף שצברו ברדיו, היא יוצאת דופן וניכרת היטב לצופה ואין אף תחרות לקשר כל כך חזק ומבוסס. מסתמן כי בחודש הקרוב, כשיצאו לחופשת החגים, הם יותירו בזכיינית חלל עצום שיהיה קשה למלא.
אבל שמישהו יעצור הכל ויסביר לאופירה היקרה, שהיא מוכשרת, כריזמתית סוחפת ומרשימה, אבל היא לא יודעת לשיר, השירה צריכה להיות מחוץ לתחום שלה. היא לא יכולה להזמין זמרים לאולפן ולהרוס להם את השירים או לפגוע בתדמיתם. אני נורא סקרנית לדעת, האם היא מודעת לעצמה, ולעד כמה היא מזייפת. רבאק, תתני לבן אדם לשיר, זה ישי לוי. גם הבאת אותו לאולפן בשישי,  גם הכרחת אותו לשיר ועוד שיר שאת בחרת וגם לא נתת לו לשיר כי הרסת הכל עם הקול הצווחני שלך. זה מבלי להתייחס לתמונה הצורמת, ולא מזיוף שברקו ואופירה הצטרפו לללוי בשירה נוראית, כששניהם אוחזים במיקרופנים נוצצים מיהלומים, בעוד לוי אחז במקירופון מיושן סוג ב'. 

ומה עם שלישיית רביבו שעלו לשיר מחרוזת? בין שלל השירים בלט השיר "זה לא נורא, זה לא, זה לא, זה לא נורא" אז הם לגמרי צודקים זה לא נורא, כי זה היה איום ונורא! ונראה שלא באשמתם, אלא באשמת אופירה.
וברקו תמיד עם החיוך התמים, אומר כל מה שחושב מבלי לסנן, נידב לנו מעט פרטים על חייו האישיים, אמר שהוא אנטי דת, חשף שהוא מצץ מוצץ עד גיל 7, סובל מאלרגיות קשות, נמשך לנשים מלאות ולא אוהב אותן רזות, חושב שלנשים מכוערות אין בכלל סיבת קיום, והוא לא יודע שהמילה מבוגרת לאישה צריכה לצאת מהלקסיקון שלו לאלתר. כפי שצירף שם תואר לפנינה רוזנבלום: "את המבוגרת הכי יפה שאני מכיר". אין במשפט הזה שום אלמנט חיובי ואף אישה לא תראה בו כמחמיא. אם חשבתם שפנינה רוזנבלום התייפחה בסוף הראיון מרוב התרגשות כשברקוביץ אמר לה שכולם אוהבים אותה, אז טעיתם, היא בכתה כי הוא פתח את הראיון ואמר שהיא מבוגרת והותיר בה מפח נפש לאורך כל הראיון.

פנינה רוזנבלום נבחרה להיות המראויינת האחרונה, זה הסימן אגב, שהיא אהובה, כך הסביר ברקוביץ. היא הגיעה שזופה ושחומה בגרסה המולטית שלה וכמעט שלא הצליחה להשיב להם על השאלות, כי צמד המנחים המשעשעים כל כך משועשעים מהשאלות של עצמם, שהם לא נותנים למרואיינים זמן תגובה סביר. העיקר שהיא הספיקה לדחוף להם רגע לפני שכבו המצלמות את רוטב הדגים החדש שלה לחג. 
תחילה נדהמתי לראות פוליטיקאים, וכאלה מכובדים ומוערכים מתארחים באולפן של השניים, אבל עכשיו אני מבינה, זה לא רק בגלל החשיפה שהם זוכים, זה בעיקר בכדי להנגיש את עצמם לעם. משהו בברקו ואופירה גורם למראונים הפוליטיקאים ליישר קו, להציג צד אחר שלהם ולהתאים את עצמם לרמת השיחה הקלילה של המנחים ובכך גם להגיע לפלח שוק גדול עם מכנה משותף רחב. אבל, במקום לדבר על החינוך בישראל נפתלי בנט וברקוביץ כל כך התענגו לציין שיש ביניהם דמיון שלרגע הם הפכו לאחד. שניהם קירחים, שניהם במקור מחיפה, שניהם בני 46 חדורי מוטיבציה לשנות את החינוך בישראל. בנט חשף שיש לו אישיו מהשיניים של עצמו וברקו חשף שהיה מכור למוצץ עד כיתה ב ושניהם סובלים מאלרגיות קשות.