מעצרו של רונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי הוארך היום (ראשון) בשלושה ימים, כפי שביקשה מבית המשפט המשטרה, לצורך השלמת חקירה.  בשלב זה ידוע על שש צעירות, שעל פי החשד אביה של הכוכבת ניהל איתן קשר אסור באמצעות מסרונים, קשר המהווה חשד לניסיון לביצוע עבירות מין באותן צעירות. החקירה שללה עד כה את החשד לפיו ביטי קיים גם מפגש פיזי עם מי מן הנערות, והאירועים מתייחסים כאמור להתכתבויות. 



בית משפט השלום בראשון לציון התיר בשבוע שעבר לפרסם כי תושב רמת השרון החשוד לכאורה בעבירות מין כלפי קטינות הוא אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי. לאחר מעצרו, הוצא צו איסור פרסום על שמו, אך הוא ביקש, באמצעות בא כוחו עו"ד שרון נהרי, ובשיתוף בתו, לבטל את הצו. המשטרה מייחסת לביטי עבירות של מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16, מעשה מגונה בנסיבות מחמירות, ניסיון לבעילת קטינה, איומים ושיבוש מהלכי משפט. לטענתו,  אחרים שלחו את ההודעות לאחר שהתחזו לו בטלפון הנייד. 
 

נזכיר כי כנגד האב הוגשו מספר תלונות במחלק ההונאה של מחוז המרכז במשטרה ובעטיין נטען כי לאחר שהיו חברות כמעריצות בקבוצת וואטסאפ בשם "אימפריה", של הכוכבת והפכו עם הזמן ליחצ"ן אותה, ביקש אביה מחלק מהן להצטרף לקבוצת בטלגרם ושם שלח אליהן הודעות הנושאות תוכן ואופי מיניים.