שופט בית משפט השלום בראשון לציון גיא אבנון, החליט היום (ראשון) להאריך את מעצרו של אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי, בשלושה ימים נוספים, עד ה-28 במרץ. הוא כתב בהחלטתו, לאחר ששמע את נציג מפלג ההונאה של מחוז המרכז במשטרה רס"מ אלון זוקובסקי ואת פרקליטו של ביטי עו"ד שרון נהרי, כי מאז הדיון הקודם ביצעה היחידה החוקרת פעולות חקירה בכמות משמעותית, מתוכן בחלק מהמסמכים שהונחו בפניו הוא סימן את ההתפתחויות החשד כנגד החשוד. "נכון לעת הזאת קיים חשד סביר בעוצמה משמעותית הקושר את החשוד למלוא העבירות המיוחסות לו", כתב, "בנוסף אחד המסמכים שהוצג בפני מצביע על חשש ממשי לפעולת שיבוש אשר בוצעה זה מכבר בתיק".
במהלך הדיון בבקשת המשטרה להאריך בפעם השנייה את מעצרו של ביטי, העצור כבר כשבועיים, טען נציג המשטרה כי החקירה סיפקה ראיות נוספות כנגד אביה של הכוכבת ובכל רגע מתבצעים פעולות על ידי החוקרים. עד כה, הוא אישר כי מדובר בחשדות לעבירות של ניסיון לבצע עבירות מין באמצעות מסרונים שנשלחו אל אותם קורבנות, מעריצותיה של בתו לאחר שהפנה אותן לשוחח איתו בטלגרם באופן פרטי. לחשוד מיוחסות עבירות לכאורה של גרם מעשה אונס עצמי ועבירות נוספות בכשש צעירות.
לדברי נציג המשטרה החשוד מחליף גרסאות כל פעם מחדש והחקירה מצריכה הישארותו במעצר. רגע לפני שהשופט אבנון החליט להאריך את מעצרו, החשוד ביטי ביקש את זכות הדיבור ופתח בספין אישי. "אני עצור כבר 14 ימים בתנאים מחפירים, עם עבריינים, עם פושעים בחדר לא חדר, מוטחים בי האשמות על ידי האיש הזה (נציג המשטרה א.ח) בצורה הכי ברוטאלית וגסה בעולם. שום דבר רלוונטי ואמיתי לא נכון, יש שם סיפורים והמצאות, הוא קורא לי שפל, בזוי, תת רמה, עבריין ושמות נוספים שאני לא יכול לזכור".

הוא הוסיף: "אתם לא יכולים לדעת מה זה להיות שם במקום שאני נמצא שעה, לאדם כמוני. שירתתי את המדינה במשך שנים כאיש הוצל"פ מטעם רשויות הגבייה והאכיפה, פעלתי ללא דופי. מאד קשה לי, אני מבקש אני לא אדם מסוכן, לא אברח ולא אמלט מאימת הדין. אני מבקש לפחות לחזור היום לביתי בתנאים שיקבעו ולישון לילה אחד נורמאלי ולא בבית המעצר".