"אין לי ספק שאנחנו בעמותת "יד עזר לחבר" נשבור הפעם את כל השיאים ונחלק לאלפי נזקקים בעיר חיפה חבילות מזון לחג", כך אמר היום (שני) מנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר", שמעון סבג, שכהרגלו לאורך שלושה עשורים מיום היווסדה, של עמותת "יד עזר לחבר", מחלק מזון לנזקקים בחגים ובכל ימות השנה.

השנה במבצע ענק וחסר תקדים בהתארגנות לוגיסטית מקיפה ונרחבת יחולקו אלפי חבילות מזון לניצולי שואה, משפחות נזקקות, אמהות חד-הוריות, דיירי רחוב, חסרי בית, קשישים ועוד. אנשי השגרירות הנוצרית נרתמו גם הם ויחד עם שאר מתנדבי העמותה הם סייעו באריזת חבילות המזון. את המשלחת של השגרירות ארגנו ניקול וינדר, מנהלת מחלקת הרווחה של השגרירות, ויהודית זץ סגנית המחלקה והמתנדבת ויאני טולהוק.
 
סבג ציין: "כל כך מקסים, מחמם אל הלב ויפה לראות את כל המתנדבים הרבים שמגיעים אלינו ומסייעים לנו באריזת חבילות המזון לחג הפסח. אין לי צל של ספק בכלל כי עמותת "יד עזר לחבר" תשבור הפעם את כל השיאים". עוד הוא הוסיף: "חרטנו על דגלנו שנחלק עשרות אלפי חבילות מזון. לקראת חג הפסח, היה לנו זמן ראוי להכנת חבילות מזון, אבל עמותת "יד עזר לחבר" פועלת לאורך כל השנה לטובת ציבור הנזקקים ומיעוטי היכולת, ומתמחה בסיועה לניצולי השואה הרבים, באופנים רבים ומגוונים, העמותה תעשה כל שביכולתה על מנת לעזור לנזקקים. כמו כן חרטנו על דגלנו שנעשה הכל למצוא כל אדם רעב ולגרום ורגע אחד של אושר".
 
סבג קורא למתנדבים: "בואו גם אתם ותעזרו לנו ותתרמו גם אתם ותהיו ביחד עימנו שותפים למצווה הגדולה הזאת על מנת שלא נשאיר אף אחד רעב בחג". לתרומות ניתן להתקשר ל-8602* או דרך הלינק הבא.
חלוקת המוצרים. צילומים בכתבה: אדיר יזירף


מכל הלב. מתנדבים מכינים את החבילות