רוב האנשים לא מגיבים טוב כשבני הזוג שלהם זורקים אותם ואפשר להבין אותם. אחרי הכל, מדובר בפגיעה קשה באגו בין אם הם מרוצים מהקשר ובין אם לא. מצב כזה גורם לתחושת חוסר אונים ורצון עז לנקום בבן הזוג שזרק, על ידי פגיעה פיזית בו, מציאת בן זוג טוב יותר או כמו במקרה של אישה אחת מפנסילבניה - על ידי גניבת צעצוע המין שלו.



כאשר המאהב הנשוי של קאתי קלאנק, 52, הודיע לה שהקשר ביניהם נגמר היא הייתה שבורה. המאהב, פיטר קופר, הסביר לה שהחל לצאת איתה כי חשב שהנישואים שלו נגמרו, אבל כעת כשאשתו נתנה לו עוד צ'אנס החליט לחזור אליה. בין אם זו הייתה האמת ובין אם לא, זה לא באמת שינה לקלאנק והיא החליטה לנקום ועשתה זאת בדרך די מוזרה.



על פי דיווח של The evening sun, קלאנק נכנסה לביתו של קופר דרך הדלת האחורית של ביתו שלא הייתה נעולה, ובמהלך שהותה שם גנבה זהב בשווי 10,000 דולרים ומספר טבעות יהלומים. אפשר להבין למה קלאנק רצתה את הפריטים הללו, אך משום מה היא גנבה מביתו של קופר גם כרטיס ברכה וצעצוע מין.


פרצה לבית של המאהב וגנבה כרטיס ברכה וצעצוע מין. קאת'י קלאנק
פרצה לבית של המאהב וגנבה כרטיס ברכה וצעצוע מין. קאת'י קלאנק


ברגע שקופר שם לב לחפצים הגנובים הוא יצר מיד קשר עם המשטרה, ואמר להם שהוא חושב שזה מעשה ידיה של המאהבת שלו לשעבר. אך
בשלב זה קלאנק עוד לא נעצרה - מה שהתברר כטעות, שכן היא פרצה שוב לביתו של קופר ביום למחרת. לצערה הרב, הפעם אשתו של קופר הבחינה בה נכנסת לביתה, זינקה עליה ולא הסכימה לשחרר אותה עד שהמשטרה הגיעה.

מחיפוש בביתה ורכבה השוטרים מצאו חלק מהחפצים שנגנבו, וקלאנק סוף כל סוף נעצרה. היא כעת מוחזקת במעצר באשמת פריצה, השגת גבול וגניבה. נקווה שתצליח לגנוב סכום גדול מספיק בזמן השהות שם, שכן סכום ערבות השחרור שלה הוא 25,00 דולרים.