לאחר שפורסם כי רונן ביטי, אביה של הזמרת עדי ביטי, יואשם בשני מעשים מגונים בקטינה והטרדה מינית, נחשפה הערב (שלישי) במהדורות החדשות של ערוץ עשר ו-12, תמלילי ההודעות ששלח לצעירה.  מדובר בשני מעשים שבהם שלח על פי החשד סרטון בעל אופי מיני. כמו כן, המשטרה תבקש מחר גם לעצור אותו עד לתום ההליכים. 



לפי הדיווח, ביטי כתב לה: "בואי נשחק משחק. אני שואל ואת עונה, ואז את שואלת ואני עונה".



לאחר מכן, שאל: "את כבר עושה את זה?".



הצעירה הגיבה: "מה זאת אומרת?". 



ביטי השיב: "את נוגעת בעצמך? את כבר מקיימת יחסי מין? כרגע ... לי, מה עושים עם זה?".



הצעירה ענתה: "מה פתאום, אני לא עושה דברים כאלה".



ביטי: "פחדנית, את מבאסת אותי. היית מתחננת שאני אעשה לך את זה".



החקירה בנושא נפתחה לאחר שהוגשה תלונה בסוף ינואר האחרון, לפיה ביטי ביצע עבירות מין כלפי קטינות בנות 13-14 שהיו חברות במספר קבוצות וואטסאפ יחד אתו, העיקרית שבהן - קבוצת "ביטי אימפריה" שנוהלה על ידו.



על פי החשד, לאחר שביטי העמיק את הקשר עם הקטינות, הוא ביקש מהן להתקין למכשיר הסלולרי הנייד שברשותן את תוכנת המסרים "טלגרם" המאפשרת ניהול שיחות שתוכנן נמחק לאחר תזמון שבוחר המשתמש, ובאמצעות תוכנת זו ניהל, לכאורה, שיחות בעלות תוכן מיני ואינטימי עם הנערות.



על פי החשד, הוא התעניין בהרגליהן האישיים, התנהגותן המינית, ניסיונן המיני, וכן שלח להן תמונות וסרטונים בעלי תוכן מיני. מחומר החקירה עלה חשד כי החשוד שלח סרטונים בהם תיעד עצמו מבצע בגופו מעשה מגונה, וכן ביקש מהבנות לנגוע בעצמן, לבקש מהן לבצע מעשים מיניים וכן לשלוח קבצי קול בהן הן נשמעות גונחות.