תרגול הקרבת קרבן פסח נערך ביום שני למרגלות הר הבית בהשתתפות מאות אנשים. בטקס השתתפו רבנים מוכרים בהם הרב דוב ליאור, הרב אורי שרקי ורבה של ירושלים הרב אריה שטרן כמו גם ח"כ יהודה גליק מהליכוד, המזוהה עם הר הבית ואף נורה בשל פעילותו זאת ונפצע באורח קשה. בפעם הראשונה נערך הטקס למרגלות הרב הבית, למרגלות הכותל הדרומי ברחבות דוידסון ובורסקאים, לאחר שבשנים עברו נערך רחוק יותר.
 
התרגול כלל שחיטה של כבש, קבלת הדם בכלים, הולכתו למזבח התרגול על ידי כהנים לבושים בגדי כהונה כשרים כדת וכדין ובסוף התהליך גם צליית הגדי ב"תנור פסחים" מיוחד.

ח"כ יהודה גליק נשא דברים במהלך הטקס ואמר כי "באמת ההתרגשות גדולה מאוד מאוד. לפני כמה שנים החל התרגול הזה עם כמה בודדים אבל הקדוש ברוך הוא לימד אותנו שחג הפסח זה לא כמה בודדים צדיקים. עם ישראל רוצה לחגוג בהמוניו".  

הקרבת קרבן פסח סמוך להר הבית. צילום: חיים קרויזר, מטה ארגוני המקדש


בפרויקט שפתח 'מטה ארגוני המקדש', שהוביל את תרגול ההקרבה, באתר מימון המונים הדסטארט נכתב כי "הר הבית בידינו כבר 50 שנה ואנו משתדלים לעשות הכל בכדי להתקדם למימוש וקיום מצוות זבח הפסח במקום המיועד לו. מכלול תירגולי המקדש הם ענף מרכזי בפעילות מטה ארגוני המקדש. לחינוך, לימוד ותירגול חיי המקדש, וקריאת כיוון לבניינו".

"בינתיים, עד שיאושר לקיים את מצוות זבח הפסח בהר הקודש כהלכתו, הפך כבר י' בניסן ליום חגיגי לאלפים המשתתפים בו מדי שנה בתירגול קרבן פסח מקדים. בגעגועים ובכיסופים, בקריאה ובדרישה, בתירגול ממשי ובהתכוננות מעשית לרגע שהממשלה תאפשר להקריב את זבח הפסח כהלכתו, במועדו ובמקומו בהר הבית".