השחקן שמילא את אחד אחד התפקידים המסקרנים והנועזים ב"משחקי הכס", עומד ככול הנראה לקבל תפקיד לוהט במיוחד לצד השחקנית הישראלית הכי מבוקשת בעולם. מגזין "Variety" האמריקאי מדווח כי השחקן הצ'יליאני-אמריקאי פדרו פסקל, זכה בתפקיד מרכזי ביותר בסרט הבא בסדרת "וונדר וומן".



פסקל שיחק לאחרונה בסדרה "נרקוס" ובסרט "קינגסמן: מעגל הזהב", אך התפקיד הסקסי שלו כאוברין מארטל, הנסיך הדו מיני ממחוז דורן של שבע הממלכות ב"משחקי הכס", הוא זה שנחרט בזיכרון של מעריצי הסדרה. במיוחד זכורה סצנת הדו-קרב שלו מול גרגור ("ההר") קלגיין שמסתיימת ברע מאוד עבור אחד הצדדים.





עדיין לא ברור מה יהיה אותו תפקיד "מרכזי" בסרט, אך לפני שבועות, הבמאית פטי ג'נקינס כבר הודיעה כי את תפקיד הנבלת "'צ'יטה", תמלא קריסטן ויג. בשעות שחלפו מאז ההודעה המרגשת, מעריצי סדרת הקומיקס החלו להריץ ניחושים לגבי זהותו של השחקן בסרט הבא.



מעריצי סדרת הקומיקס של DC בחנו התאמות אפשריות שונות של פסקל לתפקידים שבסדרת הספרים. אחת האפשרויות הבולטות שעלו היא של סוכן ממשלתי מסוקס שהופך למושא האהבה של גל גדות. 



 

Shit eating grin. #WonderWoman

A post shared by Pedro Pascal (@pascalispunk) on 



עוד בחנו המעריצים אילו דמויות באו במגע הן עם וונדר-וומן והן עם צ'יטה לאורך הספרים, ומצאו את הדמיון הפיזי הרב ביותר בין השחקן הצ'יליאני לדמותו של קולנול קדולו (Colonel Cadulo), משרתו הנאמן של האל הצמחים הרשע "אורזקארטגה", שחוטף נשים והופך אותן למשרתות של האל.

כזכור, בשבועות האחרונים התפרסמו פרטים נוספים לגבי הסרט: הצילומים ייערכו ארה"ב, באזור צפון וירג'יניה, כפי שפרסם האתר האמריקאי "Omega Underground". הסרט גם יתרחש על אדמת ארה"ב, בניגוד לסרט הקודם שעלילתו עברה בין אי האמזונות "תמיסקירה", לאזורי מלחמות שונים אירופה. התקופה בה יעסוק "וונדר וומן 2" היא שנות ה-80, תקופת המלחמה הקרה בין ארה"ב לברית המועצות.

עוד פורסם היום כי הצילומים לסרט יתחילו בחודש יוני, ולא בחודש מאי כפי שפורסם מוקדם יותר, מה שאולי מרמז על עיכובים בהליך ההכנות להפקה או שינויים בתסריט שגרמו לדחייה.