חברת סונול מציגה אפליקציה חדשנית שהינה האפליקציה האולטימטיבית לנהג הישראלי. האפליקציה מאפשרת תשלום נוח ומהיר ישירות מהנייד, צבירת "נקודות ליטר" אותן ניתן להמיר להנחות ולהטבות ובנוסף, ניווט לתחנה או לחנות הקרובה באמצעות waze, כרטיסיית קפה, קופונים בלעדיים למשתמשי האפליקציה, מבצעים ועוד. לרגל השקת האפליקציה המחודשת, תעניק החברה הנחה של 25 אגורות על כל ליטר בנזין. המבצע תקף בחודש אפריל, בכפוף לתקנון.

האפליקציה של סונול מאפשרת תשלום נוח ומהיר ישירות מהסלולרי - לקוחות אשר יורידו את האפליקציה, יוכלו לשלם באמצעותה בתחנות סונול או בחנויות Sogood בכל תדלוק ובכל רכישה. ניתן לשלם באפליקציה בכל כרטיסי האשראי ודרך חשבון Paypal. 
איך זה עובד? לאחר הרשמה בפעם הראשונה, המשתמש המתחבר לאפליקציה מקבל בכל פעם קוד רנדומלי בעל 4 ספרות, אותו הוא מציג במקום ומשלם ישירות מהאפליקציה. 

כל תדלוק של ליטר בנזין או סולר וכן כל 5 שקלים ששולמו בחנות הנוחות, יעניקו ללקוח "נקודת ליטר" לצבירה באמצעות האפליקציה. "נקודות הליטר" אותן צוברים משתמשי האפליקציה יעודכנו באופן אוטומטי וניתן יהיה להמירן להטבה או הנחה. באמצעות האפליקציה ניתן יהיה לדעת בכל רגע נתון כמה "נקודות ליטר" נצברו עד כה, כמה "נקודות ליטר" חסרות עד למימוש ההטבה הבאה, למה יוכלו לשמש "נקודות הליטר" שנצברו עד כה והיכן ניתן לממש את ההטבה.  
עוד מציעה האפליקציה קופונים בלעדיים, אותם ניתן לממש בקלות ובמהירות ישירות מהטלפון הנייד וכן אפשרות לרכישת כרטיסיית קפה דיגיטלית המאפשרת לצבור כוסות קפה וליהנות מכוס שישית חינם. בנוסף, מאפשרת האפליקציה ניווט באמצעות waze לתחנת סונול או לחנות Sogood הקרובה ביותר למיקומו של הנהג.