בבית משפט השלום לתעבורה בתל אביב הוגש ביום שישי האחרון (ערב החג) כתב אישום נגד צעיר בן 19 וכן כנגד קטין בן 17, נכדו של ראש ארגון פשיעה לשעבר, בגין מעורבותם בתאונת פגע וברח שאירעה בחולון, במהלכה דרסו למוות את ניסים פריינטא, תושב העיר, זאת כשהם רוכבים על אופנוע אותו גנבו זמן קצר קודם לכן. 
בכתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, נטען כי השניים הפרו חובת נוסע להתקשר לגופי ההצלה לאחר התאונה, קשרו קשר לפשע, גנבו כלי רכב, גרמו למוות ברשלנות, הפקירו לאחר תאונה ונהגו ללא רישיון. נכדו של ראש ארגון הפשיעה לשעבר הואשם גם בעבירה של הפרת הוראה חוקית, וזאת בשל העובדה שהיה אמור לשהות במעצר בית בזמן התרחשות התאונה. מחקירה שניהלו חוקרי מרחב איילון במשטרה עלה כי יומיים לפני קרות התאונה גנבו שני הנאשמים אופנוע מאזור חולון, ובאירוע המדובר רכבו עליו ברחובות העיר כאשר הבגיר הוא הרוכב בפועל ואילו הקטין הורכב על ידו.
בהגיעם לרחוב אל חריזי בחולון, פגעו השניים בעוצמה בפריינטא, הולך רגל שהיה באמצע חציית הכביש. כתוצאה מהפגיעה הוא עף באוויר ונחת על הכביש. השניים איבדו שליטה על האופנוע ונפלו ממנו כמה מטרים מזירת התאונה. סרטון שתיעד את אירוע הדריסה והימלטותם של השניים מציג במפורש את שני הרוכבים כשהם מנסים להרים את האופנוע, וזאת תוך כדי שהם מפקירים את הפצוע על הכביש.
תאונת פגע וברח בחולון


אזרחים ניגשו אל הפצוע וניסו להגיש לו עזרה ראשונה. אחד מהם פנה לעברם של שני הצעירים, אולם כשאלו ראו אותו מתקרב לעברם נטשו את האופנוע כשהוא מותנע על הכביש ונמלטו רגלית מהמקום. פריינטא, שנפצע אנושות, פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים "וולפסון" בחולון כשהוא סובל משטפי דם, שברים בגולגולת ובגפיים. ניסיונות הצוות הרפואי בבית החולים להציל את חייו עלו בתוהו, שעה שכעבור מספר ימים הוא מת מפצעיו.