שר הביטחון, אביגדור ליברמן, התראיין הערב (ראשון) לחדשות 20 והתייחס בין היתר לקריאה של האו"ם להקים ועדת חקירה "טירוף מוחלט", אמר ליברמן, "הקהילה הבינלאומית לא הקימה עדיין ועדת חקירה על חצי מיליון הרוגים בסוריה. מה עם לוב, תימן, סודן? דווקא פה להקים ועדת חקירה? צריך להקים ועדת חקירה מה קורה בעזה. חמאס מוציא להורג אנשים, עשרות אנשים, ללא יכולת להתמודד. העלות של מצעד הטרור היא 15 מיליון דולר זה מפגן צביעות ואיוולת. זה כמו המועצה לזכויות האדם שקיבלה החלטות וגינתה את ישראל ולא את איראן או את צפון קוריאה.
על הצטרפותה של תמר זנדברג לקוראים להקים ועדת חקירה אמר ליברמן כי "היא מייצגת את הפלסטינים. הם מזמן לא מייצגים אינטרס ישראלי. מקומן של תנועת מרצ יחד עם הרשימה המשותפת בפרלמנט ברמאללה. אני לא מבין מה הם עושים בישראל".

תמר זנדברג. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
בנוגע לסערת הפוסט של קובי מידן אמר ליברמן ש"אני לא יכול להתערב בתכנים, כך קבע לצערי היועמ"ש. אני מתבייש שזה עיתונאי שעובד בתחנה הצבאית ואני מצפה שמבחינת יושרו המקצועי שיסיק מסקנות ושלעולם לא ידרוך יותר בתחנה הצבאית"

על הסערה סביב נאומו של ראש הממשלה בטקס המשואות, והוויכוח בין שרת התרבות מירי רגב ליו"ר הכנסת אדלשטיין אמר ליברמן ש"יש לי מספיק אתגרים ביטחוניים ואני לא עוסק בכל הקלחת הפוליטית. ראש הממשלה ויו"ר הכנסת מכירים אחד את השני הרבה שנים והם לא צריכים מתווכים, כשהם יחליטו שהם רוצים להסתדר הם יסתדרו".

על ההתבטאויות החריפות נגד ישראל מצד נשיא טורקיה ארדואן הגיב ליברמן ואמר ש"כל כך הרבה איומים מנשיא טורקיה. לא הייתי לוקח אותו ברצינות. שיפתור בעיות עם השכנים קודם. פעם הם דיברו על מדינות של  אפס בעיות עם השכנים היום יש להם אפס שכנים ויש להם בעיות עם איראן ועם סוריה ועם הכורדים ועם יוון וקפריסין".