כחודש לאחר מותה, נפרד הבוקר (שני) בפעם האחרונה יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מהכלבה קאיה, שהייתה חיית המחמד של המשפחה ונפטרה בסוף חודש פברואר. בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו חשף נתניהו את המצבה שהוצבה בקברה של הכלבה, עליה נכתב: "קאיה הכלבה האהובה שלנו, נזכור אותך תמיד באהבה גדולה, משפחת נתניהו". מעל התמונה כתב בנו של ראש הממשלה: "נזכור אותך ונאהב תמיד קאיה המתוקה שלנו".



ב-26 בפברואר הודיע אחיו, אבנר נתניהו, בעמוד האינסטגרם שלו על מותה של הכלבה שעלתה לכותרות מספר פעמים בעבר, אז כתב: "תודה על שהיית הכלבה הכי טובה שיכולנו לבקש. 11.4.05-26.2.18".



רה"מ פרסם אף הוא פוסט בפייסבוק, בו נפרד ממנה: "קאיה האהובה שלנו איננה. לפני חודשיים קאיה התמוטטה בעקבות פריצת דיסק בצווארה ששיתקה אותה. היא עברה שני ניתוחים קשים בניסיון לאפשר לה לחזור לעמוד על רגליה. אחרי טיפולי הידרותרפיה וטיפול בתא חמצן שלא צלחו, שלשום באנו כולנו - רעייתי שרה, יאיר ואבנר - להיפרד ממנה".



 


"כמה אושר ואור היא הביאה לחיינו", הוסיף נתניהו. "למדנו מקאיה מה זאת נשמה ותודעה של בעלי-חיים. שמחנו להעניק לה בית ומשפחה ובכך להאריך לה בשנים נוספות את חייה, והיא בחזרה העניקה לנו הרבה שמחה. בהזדמנות זו אנו קוראים לכל מי שיכול לאמץ בעלי חיים מבוגרים: תנו להם בית וחיים – ותקבלו מהם כל כך הרבה חום ואהבה".

מלבד זאת, ראש הממשלה ציין גם כי "קאיה הייתה כלבה אלסקית גזעית שבעה דורות. היא נולדה בקיבוץ גבעת ברנר, זכתה בתחרויות יופי רבות וגילתה תבונה ורגישות יוצאות דופן. כל כך קיווינו שהיא תחזור אלינו ותזכה לפחות פעם אחת בחייה לחוות שלג בירושלים. קאיה הייתה חלק ממשפחתנו. כמה גדול צערנו על לכתה מאיתנו. נזכור אותה תמיד" הוסיף.