לאחר הסערה, הגיעה ההתנצלות: השדרן קובי מידן לא יעזוב את תחנת גלי צה"ל בעקבות התבטאותו בפוסט בעקבות אירועי סוף השבוע בגבול רצועת עזה. כזכור,השדרן גרם לסערה לאחר שכתב בפייסבוק כי "היום אני מתבייש להיות ישראלי". בגל"צ מסרו כי מידן זומן על ידי מפקד התחנה שמעון אלקבץ לשיחת הבהרה, בה הביע את התנצלותו על הדברים.



בשיחה עם מידן הבהיר אלקבץ כי מידן הפר את הקוד האתי של התחנה. "הקוד האתי קובע שעובדי גלי צה״ל וחייליה וכן כלל המשתתפים הקבועים, וקובי מידן נימנה עליהם, מחויבים להפעיל שיקול דעת בכל התבטאות מעל כל במה חיצונית, מקוונת או אחרת", אמר אלקבץ.



בגל"צ מסרו כי בשיחה עם מידן, ציין אלקבץ, כי כוונתו המקורית לאחר פרסום הפוסט הייתה להרחיקו משידור, אך לאחר שזה הבהיר מיד כי לא כתב מילה רעה אחת על החיילים ובעקבות דבריו הכנים, הוא סבור, כי יש בכך כדי להביא לסיום העניין.


אלקבץ הורה היום להפיץ בפני כלל עובדי וחיילי התחנה את הקוד האתי, כדי לוודא שפועלים לפיו. קובי מידן ביקש להבהיר: "הדברים נכתבו בדף הפייסבוק הפרטי שלי. הם לא נאמרו במסגרת שידורי התחנה. ההפרדה הזאת חשובה ולא מקרית. הם נכתבו מתוך כאב ואכפתיות".
 
מידן היה הדגיש כי "לא נכתבה מילה כנגד חיילי צה"ל היקרים לכולנו. לא זאת הייתה הכוונה ואם כך פורשו הדברים - אני מתנצל על כך. אני מבין שהקשר עם גלי צה״ל, היקרה ללבי כבר יותר מארבעים שנה מחייב - גם על פי הקוד האתי של גלי צה״ל, שהתקבל ב-2017 - הפעלת יתר שיקול דעת גם בהתבטאויות פרטיות".