רבקה מיכאלי חוגגת 80 ולרגל ציון המאורע, היא התראיינה לכאן ב' והתייחסה לקריירה המפוארת שלה וגם סיפרה מה היא חושבת על שרת התרבות והספורט, מירי רגב.

"אני באמת חושבת שהיא עושה הרבה טעויות", אמרה מיכאלי בראיון שישודר מחר ב-ף10:00 בכאן ב'. השחקנית והבדרנית הסבירה גם ממה לדעתה נובעות הטעויות של רגב: "הטעויות שהיא עושה נובעות ככל הנראה מחוסר יכולת מובנית אצלה ולכן אני אגיד לך שזה עניין ביולוגי".

לתמיהתו של המראיין, יובל גנור, לגבי המונח ביולוגי, ענתה מיכאלי: "כן ביולוגי. כל ההחלטות שלה, היא פשוט לא יכולה לחשוב אחרת. "חסר לה תא אחד, חסר לה תא שקוראים לו תרבות".

השרה רגב ידעה מאז כניסתה לתפקיד התנגחויות רבות עם אנשי התרבות. היא עוררה כעס כשביקשה לשלול תקציבים תמא

בין היתר זכור העימות שלה עם השחקן עודד קוטלר, שכינה את מצביעי הליכוד "עדר של בהמות". בתגובה אמרה השרה כי "הכינוי לשלושים המנדטים של הליכוד שהם 'בהמות מלחכות עשב' הוא כינוי החושף את הפנים המכוערות והמתנשאות של הדובר, עודד קוטלר וחלק מהנוכחים שמחאו לו כפיים. האמירה של קוטלר בעיניי מבטאת חושך תרבותי".

כשהסרט "פוקסטרוט" זכה בפרס אופיר ונבחר לייצג את ישראל באוסקר, אמרה רגב כי "'פוקסטרוט' הוא ממש לא הריקוד שלנו! זוהי בושה וחרפה, שמשרד התרבות יתמוך בסרטים כאלה, המוציאים את דיבת הארץ רעה". השרה הוסיפה כי "זוהי בושה וחרפה, שהסרט 'פוקסטרוט' של שמוליק מעוז נבחר להציג בפסטיבלי קולנוע נחשבים כפסטיבל טורונטו ופסטיבל ונציה. הדעת אינה סובלת, שסרטים, המבאישים את שמו הטוב של צה"ל, הם אלו שנתמכים על ידי קרן הקולנוע הישראלי, הנתמכת על ידי המדינה, והם אלה שנבחרים להיות חלון הראווה של הקולנוע הישראלי בחו"ל". 

לאחר מכן, כשהתברר שהסרט לא הגיע לחמישייה הסופית, אמרה השרה כי "לא רק שאני שמחה מכך ש'פוקסטרוט' לא עלה לאוסקר, ההחלטה הזאת מנעה מאיתנו מפח נפש", והוסיפה כי "סרט שפוגע בשם צה"ל ומציג את חיילי צה"ל כרוצחים ופוגע בשמו הטוב של הצבא, לא יכול לייצג את ישראל".