פייסבוק צפויה להודיע במהלך השעות הקרובות (שני) למשתמשים האם הם ברשימת 87 המיליונים שפרטיהם האישיים הגיעו לחברת קיימברידג' אנליטיקה. עדיין לא ידוע האם ישראלים מצאו דרכם לרשימה. עם זאת, נפתחה חקירה בנושא בישראל. מהרשות להגנת הפרטיות נמסר כי "לפי דיני הפרטיות, שימוש במידע אישי ייעשה רק למטרה שלשמה הוא נמסר וניתן להעבירו לגורם אחר רק אם ניתנה לכך הסכמה. בהתאם לכך, הרשות תחקור אם נעשה שימוש בלתי חוקי במידע אישי של משתמשים ישראלים, באופן שפוגע בזכותם לפרטיות, ומפר את דיני הגנת הפרטיות בישראל".

הפרטים נחשפים כיממה לפני עדותו הצפויה של מנכ"ל החברה מארק צוקרברג בפני מספר ועדות בסנאט. הוא צפוי להעיד בשעה 21:15 (שעום ישראל), ויום למחרת בפני ועדות אחרות בשעה 17:00 (שעון ישראל). על פי הדיווחים בתקשורת האמריקאית, צוקרברג הגיע היום לגבעת הקפיטול והוא שוחח עם מחוקקים בהם כאלה שאמורים להיות בשימועים.
כזכור, הפרשה התפוצצה בחודש שעבר  אחרי שכריס וויילי, עובד לשעבר בחברת איסוף המידע, חשף בשיחה עם האובזרבר הבריטי כי החברה הצליחה להשתלט על כ-50 מיליון חשבונות פייסבוק של מצביעים אמריקאים כדי להשפיע על אופן הצבעתם בבחירות. בתגובה טענו בפייסבוק כי החברה הבריטית הונתה אותם. רק יממה לאחר מכן הגיעה תגובתו של צוקרברג, שאמר כי "עשינו מספר טעויות ויש לנו דברים נוספים שאנחנו צריכים לעשות וצעדים נוספים לנקוט בהם".

לדברי מייסד החברה, הם דרשו מקיימברידג' אנליטיקה למחוק את המידע ואף קיבלו לכך אישור רשמי. "הקמתי את פייסבוק ובסופו של דבר אני אחראי למה שקורה בפלטפורמה הזו", סיכם צוקרברג, "אני רציני בנושא הצעדים שננקוט ונוודא שהדבר לא יחזור על עצמו בעתיד. עם זאת זה לא יכול לשנות את מה שקרה בעבר. נלמד מהניסיון הזה כדי להפוך את הפלטפורמה לבטוחה יותר בעתיד. רוצה להודות למי שממשיכים להאמין בנו ובמשימה שלנו. יודע שייקח זמן לתקן את הכל אבל נעבור את זה כדי לייצר שירות טוב ביותר בעתיד".