כשאדם קרוב הולך לעולמו זהו כאב בלתי נתפס, ואנשים יחפשו דרכים שונות להתמודדות עם האובדן האדיר הזה. מה שיכול לפעמים לעזור זו הבקשה האחרונה של אותו אדם לפני מותו, שלרוב גם תחשוף את אופיו ואת מה שגרם לו להיות כה אהוב ויקר. זה מה שקרה לאחרונה לבעל מסור מבריטניה, שחמש שנים לאחר מות אשתו מסרטן גילה שבקשתה האחרונה הייתה בעצם תעלול משעשע.



בתם של השניים, אנטוניה ניקול, סיפרה על המקרה העצוב - מצחיק בחשבון הטוויטר שלה: "לפני שאימי נפטרה, היא נתנה לאבי הוראות נוקשות בנוגע להשקיית העציצים. מאז הוא השקה אותם בקנאות ודאג לשמור עליהם בחיים. הם נראו כל כך טוב עד שהחליט לקחת אותו לדירה החדשה שלו, אז גם גילה שהם בכלל עשויים מפלסטיק! אני יכול רק לדמיין את אימי מצחקקת על כך. כשאבי גילה שהוא השקה עציצים מפלסטיק במשך שנים, זה היה כל כך מצחיק עבור כולנו וגרם לנו להרגיש כאילו היא עדיין איתנו".

 
הסיפור המרגש שבה את ליבם של גולשים רבים וזכה לאלפי לייקים וציוצים מחדש וכן לתגובות רבות. לדבריה של ניקול התגובות היו מדהימות ועזרו לאביה מאוד: "אבא שלי היה המום מרמת העניין וגם אני. זה כל כך מקסים לשמוע את חברי ומשפחתי מדברים על אימי ומעלים זיכרונות. היא הייתה אוהבת את זה". היא הוסיפה שאמה, שנפטרה בגיל 69, ואביה הכירו בגיל 16 ומאז בילו יחד כל רגע מחייהם: "זו הייתה טרגדיה מוחלטת שהם לא זכו לבלות את שארית חייהם יחד".
 
אביה של ניקול משקה את העציצים. דרך: טוויטר
אביה של ניקול משקה את העציצים. דרך: טוויטר