מי מאיתנו שלא נולד אילון מאסק ודאי מכיר את הרגעים המעיקים הללו בהם יש מחסור במזומנים. במקרים כאלו רובינו נתחיל לחסוך, לעבוד יותר שעות או שפשוט נוותר מראש ונזמין משלוח ענקי המבורגרים. אבל יש מי שלא יבחלו באמצעים כדי להשיג את מטרתם, וישתמשו בדרכים פחות כשרות על מנת שלהשיג את הסכום הדרוש להם.



זה בדיוק המקרה של סטודנטית לאומנות מפסדינה, שלא היססה ולו לרגע ועבדה על הוריה שנחטפה כדי להוציא מהם אלפי דולרים. אותה סטודנטית, יימיי וואנג, 20, במקור מסין, נעצרה השבוע לאחר ששלחה להוריה תמונה בה היא נראית קשורה לכיסא כשסרט הדבקה עבה מונח על פיה, כחלק מתכנית חטיפה מזויפת שמטרתה להוציא מהוריה 85 אלף דולר.



התקשרה לאימה וסיפרה לה שנחטפה, ושעליה לשלוח את הכסף. אילוסטרציה: אינגאימג
התקשרה לאימה וסיפרה לה שנחטפה, ושעליה לשלוח את הכסף. אילוסטרציה: אינגאימג


על פי חדשות Pasadena star, אביה של וואג, שמתגורר בסין, שלח מיד את כל הסכום הדרוש, מחשש כבד לחיי בתו. בינתיים אמה, שמתגוררת בארה"ב, יצרה קשר עם המשטרה, וסיפרה גם שה"חוטפים" של ביתה התקשרו אליה מספר פעמים. וואנג דיברה גם היא במהלך אותן שיחות מה"חוטף" כראיה לכך שהיא עדיין בחיים, ובמקביל הפצירה בהוריה לשלוח את הכסף. 

כאשר וואנג אותרה לבסוף זה כבר היה לאחר העברת הסכום האדיר, ולא ברור אם השוטרים הצליחו להשיב אותו להוריה. הם מצאו את וואנג לבדה שהיא בריאה ושלמה בחדר מלון והיא התוודתה מיד על מעשיה. "היא הודתה שהיא זו ששלחה את התמונה במטרה לסחוט את משפחתה", הסביר פיט הטמה ממשטרת פסדינה, אך הוסיף ש "לא ברור בשביל מה הייתה צריכה את הכסף". וואנג נעצרה באשמת סחיטה אך שוחררה זמן קצר לאחר מכן בערבות של 30,000 דולרים. החקירה נמצאת בעיצומה.