גל גדות הפכה בשנה האחרונה לסמל פמיניסטי בהוליווד בגלל מגוון סיבות שהמרכזית בהן היא הדמות אותה היא מגלמת, "וונדר וומן", אמזונה החזקה שנלחמת למען עולם טוב יותר. זכור במיוחד גם האולטימטום שהציבה לאולפני "האחים וורנר", כי לא תיקח חלק בסרט השני בסדרה אם ימשיכו לעבוד עם המפיק ברט ראטנר שהואשם בהטרדות מיניות. אתמול, המשיכה גדות בקו הפמיניסטי בו דבקה עד היום ופורסמה פוסט הקורא לשוויון בשכר בין נשים לגברים, לכבוד ה-"Equal Pay Day", יום המודעות לפער המגדרי במשכורות. הפרסום המדובר הצליח לעצבן כמה מעוקביה של הכוכבת.



גדות, שבעצמה קיבלה על פי פרסומים 300 אלף דולר בלבד על השתתפותה ב"וונדר וומן", שכר זעום במונחים של הוליווד, צייצה בטוויטר תמונה הקוראת לשוויון בשכר. לתמונה היא הוסיפה אימוג'ים של בעלי מקצועות שונים כמו שוטרת, צייר, מדען, כלכלן, חקלאית ופועלת בניין, והכתבה "תמכו ביום השוויון בשכר, בואו נשים סוף לשיגעון הזה!".




יחד עם תגובות תמיכה רבות לקריאה של השחקנית הישראלית למלחמה בפערי השער בין גברים לנשים, גולשים לא מעטים הביעו התנגדות לפוסט. "תפסיקי לנסות להיות קורבן", כתב לה אחד הגולשים. "אני אוהב אותך. מאוד. אבל בכנות, הפערים בשכר הם מיתוס", הוסיף גולש אחר. "אנשים עדיין מתלוננים על פערים בשכר, למרות שהטענה לגבי פערים כאלו הופרכה מאות פעמים", כתב אדם נוסף. "ברור, איך אני יכול להרוויח כמוך?", סיכם גולש אחר.







כמו בכל דיון אינטרנטי בנושאי מגדר מיד החלו לצוץ דעות לכאן ולכאן, יחד עם קישורים למגוון כתבות בנושאי ההבדלים בשכר בין גברים לנשים. השחקנית עצמה לא המשיכה להשתתף בדיון, אך נראה כי הפוסט שזה עורר שיח חשוב, ובכך גל גדות שוב הוכיחה שהיא "אשת חיל" אמיתית.