קובי ומיכל, הוריו של חייל דובדבן שחר סטרוג שנהרג בעקבות פליטת כדור של חברו, התראיינו ל'כאן' לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה וסיפרו על התחושות שלהם לאחר הטרגדיה הקשה. "היה 1.85 מטרים. אני תוהה איך זה פגע לו בכתף", סיפרה מיכל. "כשהחברים היו שבורים הם התייעצו איתו", אמר קובי, "אני רוצה לדעת מהחייל שירה מה קרה. זה מה שאני רוצה לדעת. אני אגיד מה שאני רוצה להגיד לבחור. רוצה לקבל ממנו את התשובה חד משמעית מה היה בחדר".



מחקירת מצ"ח עלה כי שחר והחשוד בהריגה, שלפו את אקדחיהם זה מול זה בחדרם. החשוד בהריגתו של סטרוג דרך, כיוון, וסחט את ההדק. במהלך החקירה עלה חשד לאירועים נוספים של שימוש לא חוקי בנשק על ידי חיילים אחרים ביחידת דובדבן. כזכור, סטרוג, בן 20 מגבעתיים נורה בבסיסו. לאחר התקרית, פונה סטרוג לבית החולים כשהוא במצב קשה, אך שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. 
 
עמית קוזה קנטור, בת דודתו של שחר, שוחחה יום לאחר התקרית עם אילה חסון בתוכניתה ב-103FM, וסיפרה על בן דודה, על הכאב המשפחתי והוסיפה: "אמו חושבת שהיא בתוך חלום ומחכה שיעירו אותה. "שחר היה הגאווה של המשפחה שלנו. במשך השנה וחצי האחרונות היינו מקיימים מתאספים כולנו לשמוע את הסיפורים שלו כל סופ"ש לאחר שהתקבל ליחידת דובדבן ונדהמים כל פעם מחדש כמה כוח יש לילד הזה. הוא התמודד עם כל קושי בגאווה גדולה וזו אבדה גדולה, בלתי ניתנת להכלה ולא הגיונית עבורנו".