פעילה חברתית מוכרת המשמשת כלוביסטית בכנסת הגישה אתמול (ראשון) תלונה במשטרת מרחב יפתח שבמחוז תל אביב כנגד במאי הטקס המרכזי בהר הרצל בירושלים בגין עבירות של הטרדה ואיום. תלונה דומה הגישה המתלוננת כנגד עורכת דין המכירה אותה ואת הבמאי.



בתלונה שהגישה והועברה לטיפול בתחנת המשטרה בראשון לציון, ציינה המתלוננת כי נפלה קורבן להטרדה מתמשכת שארכה כשנה וחצי, במהלכה הבמאי שאותו היא מכירה היטב השפיל אותה ופגע בכבודה. הוא הגיש נגדה תלונת כזב במשטרה ואיים ש"אגמור לה את הקריירה", שלטענתה גם עורכת דין, המכירה את השניים, שותפה לעבירה שעה שפנתה אל יועצת משפטית מטעמה ואמרה לה בלשון בוטה: "אדאג לפנות לאבא שלה (אביה של המתלוננת-א.ח) דמות בכירה בכנסת , ואל יו"ר הכנסה ואחשוף בפניהם את פרצופה האמיתי. אני אגמור לה את הקריירה". המתלוננת הוסיפה וציינה כי "אני חשה לחת ואימה מצידם של השניים שמנסים לרסק אותי ציבורית".



במשטרה החליטו להעביר את התלונה לטיפול בתחנת המשטרה בראשון לציון ובכוונת המתלוננת להוציא נגד הבמאי של הטקס צו הרחקה במהלך האירוע . "שישאר מצידי מאחורי הקלעים. אני עובדת בכנסת וחייבת להיות באירוע". עורכת הדין נגדה הוגשה התלונה התייחסה להאשמות ואמרה: "צר לי שאנשים תאבי בצע ופרסום בוחרים לפעול כפי שהם פועלים. כשאזומן לחקירה אמסור את גרסתי".