אם התינוק שטבע בבית המלון באשדוד חשודה שרצחה אותו, זאת לאחר שהודתה במעשה. לפי החשד, האם הטביעה את התינוק בן החודש ארבע פעמים בג'קוזי בחדר מלון בעיר. עו"ד שני פרג'ון, המייצגת את האם, טענה הבוקר (שני) בתוכניתם של ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM, שהחשודה לא הייתה מודעת למעשיה.

"היו תסמינים מסוימים בימים שלפני המקרה, היא אמרה דברים חריגים, בכל פעם מישהו אחר היה עד לדברים אך לא חשבו שמדובר במשהו שיטתי", אמרה פרג'ון. "אנחנו עדיין נמצאים בשלבי המעצר אך היא שיתפה את החוקרים בכך שהיה לה חיזיון אלוהי, שהשכינה אמרה לה להטביל את הילד במים וחשבה שהמים שומרים עליו לא פוגעים בו".
 
"בעקבות דבריה קבעו שהיא אינה כשירה לעמוד לדין", סיפרה עורכת הדין. "הקולות שהיא שמעה מעידים על מצב פסיכוטי שהיא הייתה בו במהלך המעשה ולכן הפסיכיאטר המחוזי קבע באופן חד משמעי שהיא לא הייתה מודעת לטיב מעשיה. היא עדיין לא מבינה את גודל הטרגדיה ולא נמצאת אפילו בשלב בו היא מתאבלת על הילד שלה. המצב הנפשי שלה התרחש סמוך ללידה הראשונה אך התאזן, ולכן בנה בן ה-7 לא נפגע מהבעיה הנפשית של האם".

 

עו"ד פרג'ון הוסיפה: "כעת קרה אירוע נוסף סמוך ללידה השנייה שהוביל למות התינוק הצעיר. בחוק ישנו סעיף על המתת תינוק, אם מדובר בתינוק עד גיל שנה העונש הוא חמש שנות מאסר. יש לציין שהאב שוחרר לביתו לעת עתה כשהאישה תועמד לדין, ולאחר מכן יבחנו את הפסקת ההליכים בעקבות מצבה הנפשי".

עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן