בית משפט השלום השלום בתל אביב האריך היום (שני) עד ליום שישי את מעצרו של שחקן הכדורגל ליאור אסולין, החשוד במכירת סמים באמצעות אפליקציית הטלגראס. הבוקר הגישו חוקרי המשטרה הצהרת תובע החתומה על ידי נציג הפרקליטות, ולפיה בכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד אסולין כבר בימים הקרובים. בכתב האישום ייוחסו לו 47 עסקאות סמים באמצעות הטלגראס, בסכומים הנאמדים במאות שקלים לכל אחת. 



כזכור, אסולין נעצר בשבוע שעבר במהלך עסקת סמים בבה היה מעורב, וזאת לאחר שלקוח שעוכב על ידי המשטרה מסר את שמו. מכשיר הטלפון שלו נלקח ממנו ונשלח לבדיקה, ממנה עלה כי אסולין מכר במשך תקופה לא מבוטלת סמים באמצעות האפליקציה ל-47 לקוחות.



בלילה שבין ראשון לשני שעבר תועד אסולין בעת שמכר סמים בהיקף של 600 שקלים ברחוב חיים לבנון בתל אביב, תחילה עלתה סברה שמדובר במעידה חד פעמית של אסולין בן ה-37, אולם עד מהרה הובהר לחוקרים כי מדובר בחשד לסוחר שפועל תקופה לא מבוטלת ומוכר סמים תוך שימוש במילות קוד "ירוק משובח" ואמירות נוספות. 



במהלך החקירה הצליחו החוקרים להתחקות אחר עקבותיהם של לקוחותיו של אסולין והם זומנו למשטרה ומסרו עדות ולמעשה סיבכו את הכדורגלן עוד יותר. הבוקר כאמור ביקשו החוקרים לעצור אותו עד תום ההליכים, אולם בית המשפט החליט להאריך את מעצרו עד יום שישי, ועד אז ייתכן שכבר יוגש כתב אישום או שהמשטרה תבקש הלהאריך את מעצרו פעם נוספת.