בגידה היא תמיד כואבת, על אחת כמה וכמה כשנמצאים עם מישהו הרבה זמן והוא הבטיח להיות נאמן לכם לנצח. זה הופך אפילו קשה עוד יותר כשמתחתנים וכשיש בתמונה ילדים. אבל בעוד רבים במצב כזה יבקשו לפרק את החבילה, אחרים ינסו להשתמש בשיטות אחרות, קצת פחות מקובלות כדי לטפל בנושא. כך עשתה אישה אחת מבריטניה שגילתה שבעלה מזה 30 שנים בוגד בה עם זונה, והחליטה להישאר אך לנקום בו בדרך מיוחדת.



האישה, "שרה" (שם בדוי), 50, סיפרה לאחרונה שהייתה משוכנעת שהנישואים שלה מושלמים, ונחרדה לגלות שבעלה ניהל רומן במשך חמש שנים עם זונה. לדבריה גילתה על חייו הכפולים של לאחר שמצאה במגירה שלו ויאגרה, וכן התקשרה למספר בסמארטפון שלו והגיעה אל מכון ליווי. "מפחיד אותי שהוא הצליח להיות כל כך דו-פרצופי", סיפרה ל- The Sunday Mercury. "זה נורא לחיות עם מישהו שיש לו כל כך הרבה השפעה עליך".


רוצה סקס? תשלם

לאחר הגילוי שרה החליטה להתעמת איתו, וכנקמה אמרה לו שמעכשיו עליו לשלם לה 60 דולרים בכל פעם שהם עושים סקס, אותו המחיר שככל הנראה שילם באופן קבוע לזונה. במהלך העימות הבעל היקר הודה במעשיו והבטיח להשתנות, אבל לדבריה של שרה קשה לה להאמין לו אחרי מה שקרה. "הוא אומר שהוא כבר לא האדם הזה ושהוא מתאהב בי חדש. הוא מבלה איתי יותר זמן", הסבירה והוסיפה שקשה לה להאמין לו, בעיקר עם אותה אחת: "העובדה שזה היה עם אותה אישה, זה ממש מטריד אותי. אם הוא היה עושה סקס עם כל מיני נשים פה ושם הייתי מקבלת את זה טוב יותר. זה עדיין היה מכאיב אבל פחות". 
 

לא סומכת על בעלה ונלחצת כל פעם שהוא יוצא מהבית. צילום: אינגאימג
לא סומכת על בעלה ונלחצת כל פעם שהוא יוצא מהבית. צילום: אינגאימג

 
על ההחלטה להישאר עמו, היאא סיפרה: "אני מכירה בערך שלי. אני יודעת שהוא היה יכול לבחור בנשים אחרות על פני, אבל הוא בחר בי. כתוב בתנ"ך שאישה טובה שווה יותר מאבנים יקרות, כיוון שהיא תשמור עצמה רק עבורו. השקעתי כל כך הרבה בנישואים שלו".
 
לא מאמינה לו

מעבר לכאב שגרמה לה הבגידה, לדבריה גם האמון בבעלה כמעט נעלם לחלוטין.  "אני לא יכולה לבטוח בו, והוא האדם היחידי בו אני אמורה לבטוח לחלוטין", הסבירה. "אם הוא יוצא מהבית אני מתחילה להילחץ. הוא עשה לי את זה ואני אמורה להיות האדם הכי חשוב בחיים שלו". היא גם לא סולחת לאישה האחרת, למרות שרק עשתה את עבודתה, ולדעתה האשמה היא עליה ומכוני הליווי שמאפשרים לעובדות להיות עם אותו לקוח שוב ושוב.