אנשים תמיד אומרים שגיל הוא רק מספר, בעיקר בכל הנוגע לאהבה, וזה בדיוק המסר שזוג נשוי אחד מארה"ב מנסה להעביר, ביניהם יש פער גילאים של לא פחות מ-53 שנים. סביר להניח שמי שנתקל בגארי הארדוויק, 19, ואלמנדה ארל, 72, יחשוב במבט ראשון שהם נכד וסבתא, אבל השניים הם זוג נשוי לכל דבר ולדבריהם מאוד מאושרים מאז נישאו ב-2016.



גם גארי וגם אלמנדה, מטנסי, טענו שכאשר נפגשו זו הייתה אהבה ממבט ראשון, גם אם זה לא קרה בנסיבות שגרתיות. בפעם הראשון שהביטו זו בעיני זה זה היה בהלוויה של בנה הבכור של אלמנדה, ולאחר מכן במסיבת יום הולדת בפיצרייה. אותה עת אלמנדה התמודדה גם עם מות בנה וגם עם מות בעלה, איתו הייתה יחד 43 שנים. אך למרות כל המכשולים בדרך השניים התאהבו במהרה ושבועיים בלבד לאחר שהחלו לצאת גארי הציע לאלמנדה נישואים. השניים סיפרו לאחרונה על הקשר הלא שגרתי שלהם, ונשבעו שלמרות הכל מה שחשוב זה רק האהבה. 



לפני אלמנדה, גארי יצא עם אישה בת 77 ותמיד נמשך למבוגרות. גארי ואלמנדה
לפני אלמנדה, גארי יצא עם אישה בת 77 ותמיד נמשך למבוגרות. גארי ואלמנדה


הסקס הראשון היה מדהים

בראיון לחדשות Barcroft TV סיפר גארי שלפני אלמנדה היה בקשר רומנטי עם בת 77 ושמאז ומתמיד אהבה נשים מבוגרות: "מעולם לא נמשכתי לנשים צעירות. אפילו כשהייתי בן 13 או 15 תמיד הייתה לי משיכה לנשים בוגרות. כשסיפרתי על החתונה לסבתא שלי לא ידעתי איך היא תיקח את זה,. אבל היא קיבלה אותנו". הוא הוסיף ש"אני בוגר מאוד לגילי, אני בכלל לא מתאים לקבוצות גיל צעירות. אני אף פעם לא מרגיש שאני מפסיד משהו בכך שאני נשוי לה".
 
לדבריו, מה שמיד משך אותו באלמנדה היה גם המראה הטוב שלה וגם האופי שלה, והוסיף שאין דבר בה שהוא לא אוהב: "הדבר הראשון שמשך אותי באלמנדה היו עיניה הכחולות המדהימות והאישיות שלה. כל דבר בה פשוט שבה את ליבי מהיום הראשון". באשר לאלמנדה, לדבריה מיד ידעה שהיא מאוהבת והגיל של גארי לא מטריד אותה. "ידעתי שהוא האחד איתו אני רוצה לבלות את שארית חיי", הסבירה. "מעולם לא נרתעתי מהגיל שלו. הוא הנשמה התאומה שלי"

למרות פער הגילאים האדיר ביניהם, לדבריו של גארי הם מתאימים מכל המובנים ,גם בכל הקשור לסקס: "הכימיה בינינו מעולה. .הפעם הראשונה שקיימנו יחסי מין הייתה בליל הכלולות שלנו. זו הייתה חוויה מדהימה, היה שם חיבור כל כך עמוק. היא מאהבת נפלאה".

רוצים להעביר את המסר שגיל הוא רק מספר ומה שחשוב הוא שאוהבים. גארי ואלמנדה
רוצים להעביר את המסר שגיל הוא רק מספר ומה שחשוב הוא שאוהבים. גארי ואלמנדה


גיל הוא רק מספר

כשהם לא עסוקים בלעשות סקס מדהים, השניים מעלים סרטונים המתעדים את הקשר ביניהם בערוץ היוטיוב שפתחו. נכון לעכשיו כבר יש להם 49,000 עוקבים, והם מקווים שיותר ויותר אנשים יחשפו אליהם ויקבלו את המסר שלגיל הביולוגי אין משמעות כאשר אוהבים. "אנחנו רוצים לעורר השראה ביותר ויותר אנשים שגיל הוא רק מספר והוא לא צריך לשנות", הסבירה אלמנדה. "כל עוד אתם מאוהבים באותו אדם אתם צריכים ללכת בעקבות הלב שלכם, להיות מאושרים ולהיותו עצמכם".

הם חשו צורך לפתוח את הערוץ בין היתר בשל הביקורת הרבה שהם מקבלים. בשל העובדה שהם יכולים להיות נכד וסבתא הרבה אנשים מסתכלים עליהם בצורה עקומה ומתקשים לקבל את הקשר שלהם, אפילו משפחתם. לדבריה של אלמנדה, בנה לא מדבר איתה מאז שהתחתנה עם גארי, וגם נכדיה מתקשים לעכל את הקשר ביניהם, בעיקר בגלל שהם קרובים אליו בגיל. לדבריה, נקודת האור היא שהם מתחילים להסתגל לכך ואומרים לה שהם שמחים שהיא מאושרת.
 
זוכים להרבה ביקורת על הקשר שלהם אבל יש גם תמיכה. גארי ואלמנדה
זוכים להרבה ביקורת על הקשר שלהם אבל יש גם תמיכה. גארי ואלמנדה