בפעם הקודמת שבה הבקסטריט בויז היו אמורים להופיע בארץ, שלוש ההופעות המתוכננות שלהם נדחו בגלל מבצע צוק איתן והתקיימו באיחור של כמה חודשים. הפעם, אם שום דבר לא ישתבש ברגע האחרון, להקת הבנים הניינטיזית האהובה תופיע הערב (ראשון) בלייב פארק בראשון לציון. אם לדשא ואם לגולדן רינג הנחשק, הכרטיסים אזלו מזמן, אבל אם טרם הצטיידתם, אנחנו סמוכים ובטוחים שבעזרת דף הפייסבוק של ההופעה או בערב עצמו, מחוץ לקופות, תצליחו להתקמבן על משהו.

אף אחד לא זוכר שבסבנטיז הופיעה במועדוני הפאנק של ניו יורק להקה בשם בקסטריט בויז, שליוותה את כוכבת הפאנק הטרנסג'נדרית החלוצה ג'יין־ויין קאונטי. עבור מיליוני אנשים בעולם, בקסטריט בויז הם כמה חבר'ה מצוחצחים, עם חיוכים צחורים, קולות נעימים, ריח אפטרשייב ותספורות מתאמצות, שכבר כמעט רבע מאה עושים נעים למעריצות לויאליות וחובבי נוסטלגיית ניינטיז. עם מכירות של 130 מיליון תקליטים, בקסטריט בויז מחזיקים בתואר להקת הבנים שמכרה הכי הרבה בהיסטוריה, יותר מכל להקת בנים אחרת, מחמישיית ג'קסון ועד היי פייב.




בקסטריט בויז, אלה שחתומים על להיטי ענק כמו 
Everybody ו־I Want It That Way המרימים כל חתונה עד עצם היום הזה, הוקמו באורלנדו שבפלורידה ב־1993, ולצד בריטני ספירס ולהקת אן סינק, סימלו את ההצלחה העצומה של הטין־פופ בשנות ה־90 המאוחרות. אלבום הבכורה שלהם, שיצא ב־96', נשא את שם הלהקה ותמונה של חמישה נערים שלפחות שלושה מהם עוד לא מתגלחים (אפילו לזה עם הזקן הצרפתי עוד לא היה זקן צרפתי!). האלבום שבר את שיאי אלבום הבכורה המצליח ביותר בהיסטוריה. וכל היתר גם היסטוריה.



בכושר שיא



אף שהם מתפרנסים היטב מתעשיית הנוסטלגיה, בקסטריט בויז לא קפאו על השמרים. עברו כבר קרוב לחמש שנים מאז שהוציאו את אלבומם האחרון, In a World Like This, שהיה אלבום האולפן השמיני שלהם, אך הלהקה מאשרת שהאלבום התשיעי בדרך.

חוץ מזה, אם הפסקתם לעקוב אחרי מעלליהם בסביבות תחילת המילניום, כנראה פספסתם שלפני שנתיים בדיוק יצא להם סרט -Dead, שהגה וכתב חבר הלהקה ניק קרטר, ושחבריו ללהקה האווי דורו ואיי־ג'יי מקלין מככבים בו, לצד חברים מלהקות בנים ניינטיזיות אחרות, דוגמת 98Degrees (להקת בנים אמריקאית מלוקקת וחובבת ליפגלוס, שהקליטה בזמנו דואט עם סטיבי וונדר לפסקול של "מולאן"), או־טאון (להקת הבנים שנוצרה בתוכנית הריאליטי "עושים להקה" על ידי לו פרלמן – האיש שעשה את בקסטריט בויז ואן סינק), All-4-One (שניים מהם היו שחורים, אחד לבן וממושקף ואחד היספאני עם חתימת שפם) ואפילו אן סינק (אך ללא ג'סטין טימברלייק).


הסרט הזה הוא ממש לא "לילה של יום מפרך" של הביטלס או "ספייס וורלד" של ספייס גירלז. מדובר במערבון משולב עם סרט אימה מסוגת סרטי הזומבים הפוסט־אפוקליפטית, ששודר בערוץ הכבלים האמריקאי המוקדש לפנטזיה, מדע בדיוני וריאליטי, 
SyFy. ובינינו, מה יכול להיות יותר מתאים לחבורה של בוגרי ופליטי להקות בנים מהניינטיז? זה או זה או Celebrity Rehab.

בקסטריט בויז כבר לא ילדים. היום הצעיר שבהם, ניק "בייבי פייס" קרטר, הוא בן 38. המבוגר שבהם, קווין "משכנתה" ריצ'רדסון, הוא בן 46. חלק מחברי הלהקה מחזיקים בסוג של קריירות סולו, במשפחות, בילדים ובפרויקטים צדדיים, אך כולם יודעים טוב מאוד שהחמאה מרוחה על פרוסת הבקסטריט.



עם סיום "רזידנסי" מוצלח בלאס וגאס – טירונות פרפורמנס ראשונה במעלה שבה מופיעים על אותה הבמה ערב אחרי ערב – בקסטריט בויז מגיעים אלינו שוב. יותר להקת גברברים מאשר להקת בנים, אבל בכושר שיא.