הרשתות החברתיות התמלאו בסוף השבוע בהספדים ופרידות מרגשות מהדי־ג'יי השוודי המצליח טים ברגלינג, הידוע יותר בכינויו אביצ'י. האומן הצעיר, בסך הכל בן 28, נמצא ללא רוח חיים במוסקאט שבעומאן ועד כה לא פורסמה סיבת המוות הרשמית. לאחר שנודע ביום שישי בערב על מותו הטרגי, מיהרו הקולגות ההמומים בעולם המוזיקה לספר על החוויות מהעבודה המשותפת עם הצעיר המוכשר: מדונה פרסמה כמה מילות פרידה בעמוד האינסטגרם שלה: "כל כך עצוב, כל כך טרגי. להתראות טים היקר והמתוק. הלכת לנו מוקדם מדי".



 

So Sad....... So Tragic. Good Bye Dear Sweet Tim. Gone too Soon. #avicii

A post shared by Madonna (@madonna) on



קלווין האריס, אחד מכוכבי ה־EDM (מוזיקת אלקטרו־דאנס), פרסם בטוויטר פרידה מרגשת מחברו: "נפש יפיפייה, מלאת תשוקה וכישרון יוצא מן הכלל, שהיה לה עוד כל כך הרבה להעניק. לבי יוצא אל משפחתו. שאלוהים יברך אותך טים".





הדי־ג'יי הארדוול כתב: "אני לא מסוגל להאמין. אני כל כך הולך להתגעגע אליך. מההופעה הראשונה שלך, שבה ניגנו ביחד, לכל הזיכרונות המדהימים שחלקנו. תודה ששינית את העולם עם המוזיקה המדהימה שלך, ועל כך שהיית כזו השראה. אני הולך להתגעגע אליך אחי. עד שנפגש שוב".





להקת הרוק אימג'ן דראגונז פרסמו אף הם מילות פרידה מאביצ'י. "אנו הרוסים מהידיעה על מותו", כתב סולן הלהקה, דן ריינולדס: "לעבוד איתו היה אחד משיתופי הפעולה האהובים עלי. הרבה יותר מדי צעיר. העולם היה מקום שמח ומלא יותר בשל נוכחותו והאומנות שלו".