ביום שישי האחרון, נטפליקס, שירות הבידור המקוון, הציג ברומא את התכנים שיוצעו למנויים במהלך השנה הקרובה. נטפליקס, בחרה לאפשר לצרכנים ברחבי העולם, לצפות בלמעלה מ-100 פרויקטים שמקורם ב-16 מדינות, מאירופה, מהמזרח התיכון ואפריקה, ב-16 שפות. מדובר בהכפלה של מספר סדרות המקור בהשקעה כספית לעומת שנת 2017 ובהעסקתם של כ-35,000 עובדים שהיו מעורבים בהפקות המקור החדשות .



הסדרות המדוברות, אשר זכו לאהדת המבקרים והקהל, היו אפל (גרמניה), סובורה (איטליה), נערות הכבלים (ספרד) ומראה שחורה (אנגליה), הוכיחו שתוכן איכותי יכול ליצור תהודה מקומית ובינלאומית. למשל, אפל, אשר הושקה בדצמבר בשנה שעברה, זכתה לאהדה גורפת בצ'ילה, בנגלדש וקנדה. בנוסף, על כל שעה שנצפתה בגרמניה, נרשמה צפייה של 9 שעות ברחבי העולם. 




שבע סדרות מקוריות חדשות, שנמצאות בשלבי פיתוח שונים, לחלקן עדיין לא נחשפו תמונת או טריילרים:

הסדרה המקורית ההולנדית הראשונה של נטפליקס, שנוצרה על ידי חברת ההפקה פופקין, תושק בשנת 2019- בעיר הליברלית של אמסטרדם, לתלמידים ההולנדים האלה יש הכל: נעורים, כסף, מין, כוח, ופתח כניסה לעולם שטני מ"תקופת הזהב ההולנדית" שנתגלה במקרה.

מורטל (צרפת). הפקת המקור החמישית של נטפליקס מצרפת, מספרת את סיפורם של בני נוער המחוברים יחדיו על ידי כוח על טבעי. הסדרה נוצרה על ידי Frédéric Garcia ומופקת על ידי טלוויזיית מנדרין.

הגל (גרמניה). הסדרה המקורית השלישית של נטפליקס מגרמניה, מתבססת על סרט הלהיט ה-Wave ועל השראה מאירועים אמתיים שקרו. הופק על ידי Rat Pack בשיתוף עם Sony Pictures Television גרמניה.

לה לונה נרה, סדרת ז'אנר איטלקית מקורית על נשים שנחשדו בכישוף במאה ה -17 באיטליה. יוצרי הסדרה הן פרנצ'סקה מנירי, לאורה פאולוצ'י וטיציאנה טריאנה והיא הופקה על ידי פאנדאנגו.

לה קאסה דה פאפל – בית הנייר חלק 3 (ספרד). לאחר ההצלחה הגלובלית של חלק 1 ו -2 של השוד הסנסציוני הספרדי, הפרופסור מפתח טכניקת פריצה חדשה שתתגלה ב -2019.



קליאופטרה, סדרה מקורית חדשה ואפית, המביטה בעיניים מודרניות על חיי המלכה העתיקה והאייקונית. הופק על ידי House Productions (בריטניה) ונכתב על ידי אבי מורגן זוכת פרסי האמי ו BAFT.

המשחק האנגלי, דרמה בת 6 חלקים, המגוללת את סיפור המצאת הכדורגל, הספורט הפופולרי ביותר בעולם. מבויים על ידי 42 ונכתב על ידי דאון טאון אבי, היוצר ג'וליאן פלווס.

Turn up Charlie (בריטניה), סדרת קומדיה מקורית חדשה בת 8 חלקים מאנגליה, בכיכובה ובבימויה של אידריס אלבה וגארי רייך.

תכנים דוקומנטרים חדשים:
סרט דוקומנטרי המבוסס על אחד המקרים הבלתי מפוענחים הגדולים בהיסטוריה הצרפתית, רצח גרגורי וילמין ב -1984. אלודי פולו אקרמן ישמש כמפיק (Imagissime - Lagardère Studios) וגילס מרשאנד ישמש כמפיק בפועל.

המדרגות- סיפורו המאלף של מייקל פיטרסון, סופר פשע שהואשם בהריגת אשתו קתלין לאחר שנמצאה מתה בתחתית גרם מדרגות בביתם והמאבק המשפטי בן 16 השנים שלאחר מכן. פרקים חדשים של ז'אנר "הפשע האמיתי" יצאו לאור לצד הסדרה המקורית. הופק על ידי Matthieu Belghiti. הופק ובוים על ידי הזוכה בפרס האוסקר ז'אן חאווייר דה לסטרייד.

הסרט האיטלקי הראשון של נטפליקס, Rimetti a Noi i Nostri Debiti (סלח לנו על חובותינו) מאת אנטוניו מורביטו עם קלאודיו סאנטאמאריה, מרקו ג'יאליני וג'רזי סטור.

עוד יחזרו סדרות מצליחות ותיקות של נטפליקס:

דברים מוזרים עונה שלישית - ג 'ייק בוסי (אנשי חיל הים, קשר, סוכנים של S.H.I.E.L.D ומדמדומים עד עלות השחר) וקארי אלווס (תהילה, ימי רעם, Bram Stoker’s Dracula, רובין הוד: גברים בגופיות ואת הנסיכה הכלה) מצטרפים לעונה 3. קארי תשחק את "ראש העיר קליין" בעוד ג'ייק ישחק את "ברוס".



GLOW - סדרת ההיאבקות של נטפליקס חוזרת בעונה שניה, תאריך ההשקה העולמי לעונה מתוכנן ליום שישי, 29 ביוני.