עולם המוזיקה עדיין המום ממותו בטרם עת של הדי ג'יי והמפיק המוזיקלי אביצ'י, שהלך לעולמו בשישי האחרון כשהוא בן 28 בלבד. בתוך כך, הכנסייה ההולנדית, Dom Tower, ניגנה אמש מחווה מרגשת לדי ג'יי. פעמוני הכנסיה השמיעו את את להיטיו הגדולים של המוזיקאי "Wake Me Up," "Without You" ו-"Hey Brother" וריגשו את הצופים ברחובות הולנד וברשתות החברתיות מסביב לעולם.



כזכור, טים ברגלינג השוודי – המוכר יותר בשם הבמה שלו אביצ'י, נמצא מת בעומאן, הוריו אחיו ואחיותיו של המפיק המוזיקלי טסו למקום כדי לזהות את גופתו, ולפי דובר המשטרה המקומית, המשפחה שבורה לגמרי.





לפי הדיווח ב-CNN, שתי גופות נמצאו בזירת האירוע, עם זאת, הובהר כי לא בוצע שום פשע במקום. סיבת מותו הרשמית של אביצ'י, טרם פורסמה.


בשנת 2016 הודיע הדי ג'יי כי הוא פורש מהופעות חיות – הדיווחים בזמנו שיערו כי בעיות בריאותיות – כמו דלקת בלבלב שנגרמה בגלל צריכה מופרזת של אלכוהול, הן שמנעו ממנו להמשיך ולהופיע.



חבריו לתעשיית המוזיקה ספדו לו, ביניהם גם מדונה שהעלתה תמונה משותפת של השניים וכתבה: "כל כך עצוב וטרגי, להתראות טים היקר". הדי ג'יי טייסטו העלה גם הוא תמונה משותפת וכתב כי קשה לו לתאר איך הוא מרגיש כעת, וכי הוא יתגעגע מאוד.


 

Words can not describe how I feel right now..I am gonna miss you brother ❤️

A post shared by Tiësto (@tiesto) on



הצ'יינסמוקרס כתבו כי הם איבדו גיבור, וכי לא יהיה כמותו, אימג'ן דרגונס סיפרו כי העבודה עם אביצ'י הייתה שיתוף הפעולה האהוב עליהם, ודיוויד גואטה כתב כי הוא איבד חבר, והעולם איבד מוזיקאי ענק.