טיילור סוויפט כבר רגילה למעריצים אובססיביים שמטרידים אותה ואפילו מופיעים על סף ביתה, אבל הפעם - המעריץ הנוכחי עבר כל גבול. בסוף השבוע האחרון דיווחה המשטרה כי רוג'ר אלבאראדו בן ה-22, מעריץ מטרידן של הזמרת פרץ לביתה שבניו יורק, והלך לישון במיטתה של הזמרת.



האיש נעצר בחשד להסגת גבול, שוד, הטרדה, וגרימת נזק. למעשה – זו אינה הפעם הראשונה שאלבאראדו מבקר בביתה של סוויפט, ורק בפברואר האחרון הוא נעצר לאחר שניסה לפרוץ את דלתה בעזרת את חפירה.





המקרה המדובר, מתרחש מסמיכות למקרה אחר, מטריד לא פחות שקרה לזמרת לפני פחות משבועיים. יום אחד גם ברוס ראולי, 26, התאהב בטיילור סוויפט והפך למעריץ אובססיבי שלה. במשך תקופת ההערצה שלו ההתנהגות שלו הייתה לגמרי שפויה והוא היה עוד מעריץ שרוף של הזמרת, עד אשר הוא עבר חצה קו אדום ושדד "בשבילה" בנק. על פי הדיווחים בארה"ב, ראולי שדד כ-1,600 דולרים מבנק בעיר אנסוניה, ומשם נסע לבית הזמרת ברוד איילנד ופיזר חלק מהכסף מעבר לגדר ביתה.





הוא הוביל את משטרת רוד איילנד במרדף משטרתי עד לקונטיקט, שם לבסוף נעצר. על פי sky news, ראולי סיפר בחקירתו שהוא רצה להציע לסוויפט נישואים, וחשב שיוכל להרשים אותה על ידי כך שיפזר את הכסף מחוץ לביתה ויתרום את מה שנשאר ממנו למשטרת אנסוניה. לדבריו, הוא ניסה ליצור איתה קשר לפני שהגיע אך ללא הצלחה. הוא מוחזק כעת במעצר באשמת שוד, בערבות של 100,000 דולרים, והפעם לא יוכל לשדוד בנק כדי להשיג את הסכום.