האם הנהלת בנק גדול בישראל תאלץ להתערב במחלוקת בין בני זוג מהצפון המנהלים מאבק גירושין עם הרבה אמוציות? האישה טוענת כי במסגרת מסיבות גיבוש של הסניף בו עובד בעלה היו אירועים של נטילת סמים וחילופי זוגות. "ההתנהלות הפרועה הזו מאפיינת את הסניף", טוענת האישה. בני הזוג נשואים למעלה מעשור ולהם שני ילדים. שניהם עובדי אותו בנק, אבל בסניפים שונים. חיי בני הזוג עלו על שרטון לאחר שלאישה הגיע מידע במהלך אירוע חברתי גדול שערך הבנק למאות מעובדיו, על ההתנהלות בסניף בו עובד בעלה.
 
באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן טענה האישה בכתב התביעה כי בעלה הוא חלק מהחגיגות הזולות הללו. "אני יודעת בוודאות ויש לי עדויות שבעלי חגג בערבי גיבוש בנטילת סמים וחילופי זוגות. לרוע מזלו לא היה מה להחליף אז הוא הצטרף כטרמפיסט לחגיגות". עו"ד סולן מבקשת מבית הדין שיורה לבנק להעביר אליו את צילומי האבטחה מאחר ולדבריה בצילומים אלה ניתן יהיה לראות דברים שיאמתו את הגרסה שבידיה ואשר נמסרה לה על ידי כמה עובדים בבנק, שעבדו בעבר בסניף שבו עובד בעלה, ומכירים את הסגנון שבו הסניף מתנהל. 
 
הבנק בתגובה טוען כי לא יוכל להעביר צילומים כלשהם מתוקף חוק הגנת הפרטיות על הלקוחות. עו"ד סולן הבהירה כי במקרה ולא תקבל מענה לדרישותיה, היא תפנה למשטרה כדי שזו תפתח בחקירה פלילית בכל הנוגע לשימוש בסמים. במקביל, מתכוונת האישה לפנות להנהלת הבנק כדי שזו תבדוק את התנהלות הסניף.

עו"ד שרין סולן
עו"ד שרין סולן

 

הבעל טוען להגנתו כי אשתו איבדה את קור רוחה והיא למעשה אחוזת טירוף בגלל העובדה ש"קודמתי לאחרונה בעוד היא נותרה מאחור כפקידה זוטרה, באותו תפקיד כבר שנים". בית הדין יצטרך לפסוק בשני הנושאים: האחד לגבי הבקשה לקבל צילומי האבטחה של הבנק  ובמקביל האם יש ממש בטענות האישה. עו"ד סולן הבטיחה: "האישה תפתיע בדיון הקרוב. אני מזכירה לכולם שהוואטסאפ סופג הכל".