פתחתם קבוצת וואטסאפ, מיניתם מישהו למנהל ואז הגיע השלב שאי אפשר יותר להמשיך להשתמש בקבוצה, כל עוד הוא מנהל? עד עכשיו, הפתרון היחיד שלכם היה לפחות קבוצה נוספת - בלי אותו אדם. וואטסאפ פיתחה פתרון בשביל אותם מצבים - כעת קיימת אפשרות להדיח מנהל מתפקידו, ועדיין להשאירו בקבוצה.

עדכון נוסף שצפוי להיכנס לתוקף בהקדם, מגיע על רקע ההסתבכות של חברת האם של וואטסאפ - פייסבוק בפרשת קיימברידג אנליטיקה. העדכון החדש יאפשר למנוע שיתוף של המידע מהוואטסאפ - בפייסבוק. אפליקציית המסרים המיידיים הפופולרית הציגה שני שלבים שיאפשרו למשתמשים להרגיש יותר בטוחים בעת השימוש בה. בנוסף לביטול השיתוף האוטומטי עם פייסבוק, בעת ההתקנה של האפליקציה ניתן יהיה לבחור לאילו מהדברים המצוינים להסכים ולאילו לא.

כזכור, הפרשה התפוצצה בחודש שעבר  אחרי שכריס וויילי, עובד לשעבר בחברת איסוף המידע, חשף בשיחה עם האובזרבר הבריטי כי החברה הצליחה להשתלט על עשרות מיליוני חשבונות פייסבוק של מצביעים אמריקאים כדי להשפיע על אופן הצבעתם בבחירות. בתגובה טענו בפייסבוק כי החברה הבריטית הונתה אותם. רק יממה לאחר מכן הגיעה תגובתו של צוקרברג, שאמר כי "עשינו מספר טעויות ויש לנו דברים נוספים שאנחנו צריכים לעשות וצעדים נוספים לנקוט בהם".
 
לדברי מייסד החברה, הם דרשו מקיימברידג' אנליטיקה למחוק את המידע ואף קיבלו לכך אישור רשמי. "הקמתי את פייסבוק ובסופו של דבר אני אחראי למה שקורה בפלטפורמה הזו", סיכם צוקרברג, "אני רציני בנושא הצעדים שננקוט ונוודא שהדבר לא יחזור על עצמו בעתיד. עם זאת זה לא יכול לשנות את מה שקרה בעבר. נלמד מהניסיון הזה כדי להפוך את הפלטפורמה לבטוחה יותר בעתיד. רוצה להודות למי שממשיכים להאמין בנו ובמשימה שלנו. יודע שייקח זמן לתקן את הכל אבל נעבור את זה כדי לייצר שירות טוב ביותר בעתיד".

לפני שלושה שבועות הודיעה פייסבוק למשתמשיה אם פרטיהם נחשפו במסגרת השערוריה. מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג העיד בקונגרס ואמר כי "עשינו המון טעויות בניהול - בלתי אפשרי להימנע מביצוע שלהן", אמר בעדותו, "לא הערכנו מספיק את רמת האחריות שיש בידינו וזו היתה שגיאה גדולה". הוא הוסיף: "מפרסמים ומפתחי אפליקציות לא ייקחו אחריות על מה שנעשה ברשת החברתית כל עוד אני עומד בראש החברה". הוא ציין: "מתנצל על הטעויות שנעשו. הן היו טעויות שלי. אני מתחייב להגן על המשתמשים".