לאחר מאבק משפטי ארוך בין ערוץ עשר לגיא לרר, בית המשפט קבע היום (שני) כי עמוד הפייסבוק "הצינור" יישאר בבעלות העיתונאי, "השתכנענו כי הנתבע שהיה מנהל החשבון מיום הקמתו, הוא בעל הזכות להמשיך ולעשות כך" נכתב בהחלטה. עוד הוסיף בית המשפט כי לרר ישנה את שמו של העמוד, שכן פורמט התוכנית "הצינור" נשאר בידי הערוץ.



עוד נקבע כי העיתונאי יפרסם הבהרה כי לדף הפייסבוק עומד בפני עצמו וכי "לא קיים קשר ביו תכנית הצינור המשודרת בחדשות 10 (אפיק 14) לבין הדף וכי צופי התכנית המבקשים לעקוב אחר דף התכנית, יפנו לאתר 10.TV".



גיא לרר. צלם : פלאש 90
גיא לרר. צלם : פלאש 90



כזכור, עמוד הפייסבוק של התוכנית "הצינור", שמונה למעלה ממיליון עוקבים, עמד החודשים האחרונים במרכזו של מאבק משפטי בין מנחה התוכנית, שעבר לזכיינית רשת לבין ערוץ 10. במהלך המגעים בין הצדדים, עלתה אפשרות כי פייסבוק תשכפל את העמוד לשימוש שני הצדדים, אך חברת פייסבוק הודיעה בהצהרה כי לא תשכפל את העמוד, כמו גם שתבטל את החלטתה לשכפל את עמוד האח הגדול בפייסבוק.



בחודש יולי, לרר עזב את ערוץ 10 לאחר 12 שנות שידורים, לטובת הזכיינית רשת, שם הוא מגיש את התוכנית "הצנרת". המעבר התרחש לקראת הפיצול של ערוץ 2, לשני ערוצים, ולמעבר הזכייניות לשבעה ימי שידור. על פי הדיווחים, לרר עזב את הערוץ עקב סירוב ההנהלה להגדיל את תקציב התכנית, מה שהוביל לסיום ההתקשרות ביניהם.



מערוץ עשר נמסר: "אנו לומדים את פסק הדין. מאחלים הצלחה רבה לגיא לרר". מגיא לרר לא נמסרה תגובה.