טכנולוגיה ישראלית זכתה בפרסי אבטחת סייבר בינלאומיים של Fortress Cyber Security Awards. מדובר תחרות המזהה את המוצרים המובילים מרחבי העולם, הפועלים לשמירה על פרטיות הדאטה ונכסים אלקטרוניים מפני איומי האקרים.



הפרס ניתן לפיתוח הישראלי דוג'ו (Dojo) המספק הגנת סייבר לבית החכם ולמשרד. דוג'ו מתחבר לרשת הביתית או המשרדית כדי להגן על כל המכשירים המחוברים לרשת, כטלוויזיות, מצלמות, אזעקות ומכשירים נפוצים נוספים. הדוג'ו סורק באופן רציף את כל המכשירים החכמים בבית ומזהה מצבים בהם פרטיות המשתמש מופרת ומידע זולג מהמכשירים לגורמים לא מורשים. דוג'ו זכתה בפרסים בשלושת הקטגוריות בתחרות: Threat Detection, Hardware and Infrastructure, Cybersecurity-Connected Consumer Device.



לדברי יוסי אטיאס, מייסד דוג'ו לאבס ומנכ"ל בולגארד ישראל, "מיליארדי מכשירי צריכה בעלי אבטחה נמוכה כבר מחוברים כיום לאינטרנט ומספרם גדל כל הזמן. לכן גובר גם הסיכון עבור צרכנים שללא ידיעתם מכניסים לסביבת המחיה מוצרים המשמשים האקרים לגניבת מידע חשוב ביותר וחדירה לפרטיות. אנו שמחים ונרגשים שהטכנולוגיה והחדשנות הישראלית המספקות פתרונות לאתגרים אלו, ניצחו בהתמודדות מול טובי החברות בעולם".