יום לאחר התיעוד של צעירים בדואים מבצעים ירי באוויר במהלך חגיגות חתונה סמוך לשגב שלום, התפרסם היום (שני) תיעוד של קטטה המונית בצומת אוהלים, סמוך למקום בו תועד הירי אתמול. בסרטון נראים מספר צעירים רצים לעבר רכב שעצר בצומת ובמקום מתפתח עימות, כאשר רכבים נוספים עוצרים בסמוך ומהם יוצאים צעירים נוספים המצטרפים לקטטה. חלקם נראים כשהם רעולי פנים. 


כאמור, המשטרה פתחה אתמול בבדיקת סרטונים בהם מתועדים "יריות שמחה" ביום שישי האחרון, שנורו על ידי מספר צעירים בדואים בדרכם לשגב שלום שבנגב, כשהם יורים בכלי נשק, בהם רובי M-16.

במהלך אחד הסרטונים נצפה אחד מהם כשהוא יוצא מג'יפ לבן, מכוון את נשקו לעבר השמיים ומבצע ירי של מספר כדורים. בסרטון נוסף יורים שני צעירים נוספים, שפניהם מכוסות בנשקים מדגם דומה, ללא הפסקה. בתום חקירה ראשונית עוכב לחקירה החתן, שעל פי החשד היריות התבצעו בעקבות חתונתו. הסרטונים גרמו לגינויים נרחבים ברשתות החברתיות במגזר. 



מהמשטרה נמסר בתגובה לאירוע כי היא "רואה את האירוע בחומרה רבה ומגדישה לו את מרב תשומת הלב על מנת להביא למאסר את המעורבים". השר לביטחון פנים גלעד ארדן אמר בתגובה כי "המעשים שתועדו בכבישי הדרום חמורים ביותר, ואסור לנו לעבור עליהם לסדר היום בשום אופן. אני מצפה מהמשטרה לפעול מיידית לאיתור ומעצר היורים שתועדו נוהגים בבריונות ובפראות ומבצעים ירי פרוע ומסכן חיים. המאבק באמצעי לחימה בלתי חוקיים נמצא בראש סדר העדיפויות של המשרד לביטחון פנים ויש לפעול נגד העבריינים בתחום זה ללא הרף".