מורן מזוז, לקוית הראיה שהתפרסמה בעונה השביעית של "כוכב נולד" אשר סיפורה האישי ויכולותיה המוזיקליות הקנו לה אהדה מצד הצופים ושופטי התוכנית, והביאו אותה עד שלב חצי הגמר בו הודחה מהתוכנית, חושפת את סיפור האהבה הייחודי שלה. הזמרת, שהשתתפה בקדם אירוויזיון 2013, מספרת בראיון שישודר הערב (שלישי) בתוכנית "אנשים", כיצד השילה 40 קילו ממשקלה בדרך לעשות היסטוריה, מדברת על ההתעללות שעברה בבית הספר ומגלה למה היא מסרבת להתחתן עם בן זוגה הנכה.



מורן מזוז: "בן זוגי אמר לי 'אצא עם כל דבר, לא עם שמנות'. אבל התאהבתי"

"כשהכרתי את חבר שלי, ארז, הוא אמר לי שהוא לא אוהב נשים מלאות, שקלתי 80 ומשהו קילוגרם", מספרת מזוז. "הוא אמר לי, 'מורן, את מה זה יפה בפנים, את יפהפייה, יש לך פנים מתוקות, אבל אני לא יכול לסבול את זה'. בחורה אחרת הייתה מעיפה מה-זה לו כאפה, הוא 'שמנופוב'. מבחינתו בחורה צריכה להיראות טוב".



"בדייט השני או השלישי ראיתי שהוא מדבר איתי אבל לא מקדם את זה לשום מקום, ואז הוא אמר לי, 'אני אגיד לך את האמת, אני לא יכול לסבול את זה, חד וחלק. אני אצא עם כל דבר, אני לא יכול לצאת עם שמנות'", הוסיפה מזוז. "בחורה אחרת הייתה נפגעת מזה, אני נפגעתי מזה. ניסיתי לעשות את כל הדיאטות כבר, ודי. אבל הסכמתי לזה כי התאהבתי בו מאוד, הוא עשה לי את זה".





הראיון המלא ישודר הערב בשעה 17:15 בתוכנית "אנשים" בערוץ "קשת 12"