המעריצים ועולם המוזיקה עוד לא עיכלו את מותו בטרם עת של הדי ג'יי והמפיק המוזיקלי אביצ'י, שהלך לעולמו בשישי האחרון כשהוא בן 28 בלבד. העוקבים ברשתות החברתיות העלו בימים האחרונים תזכורת מצמררת לקטע מתוך הסרט הדוקומנטרי שצולם אודותיו: "Avicii: True Stories" (אביצ'י: סיפורים אמתיים) ששופך אור על חייו של המוזיקאי.



כזכור, הדי-ג'יי השוודי המצליח טים ברגלינג, הידוע יותר בכינויו אביצ'י, נמצא ללא רוח חיים במוסקאט שבעומאן. על אף שעד כה לא פורסמה סיבת המוות הרשמית, השמועות ברשת מדברות על כך שגורם המוות קשור לאורח חייו שכלל שתיית אלכוהול שהביאה בעבר לאשפוזו, ודלקת חריפה בלבלב ממנה סבל, ובגללה נאלץ לקחת כמות גדולה של תרופות.



 : מתוך אתר "TMZ"   אביצ'י
: מתוך אתר "TMZ" אביצ'י


לאורך הסרט, נראה הדי.ג'יי כמה פעמים כשהוא מתווכח עם סוכניו, ומבקש מהם לבטל הופעות מתוכננות שלו בגלל שאינו יכול לעמוד בלחץ, אך אלו מסרבים בגלל הפסדי ההכנסות הצפויים. סך הכל, בין השנים 2008 ל-2016, עם פרישתו מהופעות, קיים אביצ'י 813 מופעים.

באחד הרגעים הטרגיים והמצמררים בסרט, אומר אביצ'י לחברו אחרי הופעה בלאס וגאס: "אמרתי להם שוב ושוב שלא אוכל לנגן עוד", ומוסיף: "אמרתי להם שזה עוד יהרוג אותי".



כזכור, האתר האמריקאי TMZ פרסם לפני שלושה ימים תמונה של אביצ'י מיום חמישי, יום לפני שנמצא מת, כשהוא על יאכטה עם שני חברים, נראה מחויך ומאושר כשאצבעותיו מסמנות את סימן ה"פיס". בידו השניה נראית כוס משקה שלא ברור האם מכילה אלכוהול. כאמור, בעבר הודה אביצ'י בהתמכרותו לטיפה המרה ואפילו אושפז במכון גמילה מספר פעמים.