הראפר קניה ווסט בהחלט אוהב לייצר פרובוקציות, מה שמשאיר אותו בכותרות ומאפשר לו לייצר עוד פרובוקציות. אך האם יכול להיות שהמוזיקאי הרעשני מתכונן לשינוי בחייו, כזה שמצריך ממנו להפוך לרציני יותר, או שמא מדובר בעוד מתיחה לא מוצלחת? ווסט שהתלוצץ בעבר לא פעם על כוונותיו להתמודד לנשיאות ארה"ב, העלה בטוויטר שלו תמונה של פוסטרים המציגים את דמותו, עם הכיתוב "שמרו על אמריקה נהדרת" ותחתם ההאשטאג KANYE2024 או במילים אחרות, רמז שוב כי הוא מתכנן להתמודד על התפקיד החשוב בעולם בשנת 2024.



הציוץ נמחק מיד לאחר שהועלה, אבל המעריצים כבר הספיקו לצלם את המסך ולתהות ברחבי הרשת – האם מדובר בהלצה, או שאולי מדובר בתמונה אותנטית שעלתה בטעות לרשת. מיד לאחר מכן צייץ הזמר את הספרות 2024 – כך שחרושת השמועות נמשכת, ו-ווסט – ממשיך לשמור על שמו בראש הכותרות.







ביונסה למען הסטודנטים
עוד לא הספקנו להתאושש מההופעה המושקעת של ביונסה בפסטיבל קואצ'לה, שהצליחה להדהים את העולם כולו, והנה קווין בי ממשיכה להדהים ולהוכיח שהיא אכן – מלכה אמיתית!



הזמרת הודיעה שלשום כי ארגון BeyGOOD בראשו היא עומדת – יעניק 4 מלגות מצוינות בסך של 25 אלף דולרים כל אחת, לארבעה סטודנטים מארבע אוניברסיטאות בארה"ב. המלגות, בסכום כולל של 100 אלף דולרים, יוענקו לסטודנטים הלומדים במוסדות לימוד אפרו אמריקאיים.





חברת גוגל התרשמה מהפילנתרופיות של ביונסה, והודיעה כי החליטה לשתף פעולה עם הזמרת ולהוסיף 100 אלף דולרים נוספים שיעניקו מלגות נוספות לעוד סטודנטים מצטיינים. יישר כח!