סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס לאולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן, וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים החדשים שמגיעים הסופ"ש.


משפחה


בעולם מושלם, לילי הייתה גדלה במשפחה אחרת, עם אב שהיה רוצה בנוכחותה, אם שלא מכורה לכדורים, אחות בעלת מצפון ואח שלא מציץ לה במקלחת. אבל החיים הם לא תוכנית כבקשתך, ולילי מוצאת את עצמה בסוף בוהה בארבע גופות משפחתה שרצחה. הסרט הוגבל לצפייה מגיל 18.



בימוי: רוני קידר. שחקנים: רוני קידר, אלי דנקר, יבגניה דודינה, חן יאני, אריה הספרי, טומי בירמבוים. ישראל, 2017. 107 דקות.





מודי

סיפורה של אישה חריגה שמתקבלת לעבודה בביתו של סוחר דגים מתבודד. השניים מתקרבים בזכות הציורים היפים שהיא מציירת, והם מתחתנים. כשהטלוויזיה המקומית מגיעה לראיין אותה על ציוריה, היא הופכת לסיפור הצלחה המאיים לפרק את החיים העדינים שבנו לעצמם.



בימוי: אייסלינג וולש. שחקנים: סאלי הוקינס, איתן הוק. קנדה־אירלנד, 2017. 115 דקות.



מדד רוטן טומטוז: 89%





חמישי אביבים


קומדיה. אישה בת 50 שנפרדה מבעלה ומפוטרת מעבודתה, מגלה שהיא עומדת להפוך לסבתא. כדי להתפרנס, היא נאלצת לקחת על עצמה עבודות ניקיון ונתקלת באקס המיתולוגי, שגורם לה לנסות לשנות את מהלך חייה.



בימוי: בלנדין לנואר. שחקנים: אנייס ז'אווי, טיבו דה מונטלמבר, פסקל ארביו, שרה סוקו, לו רואה־לקויינה. צרפת, 2017. 87 דקות.



מדד רוטן טומטוז: 91%





הנוקמים: מלחמת האינסוף


כל גיבורי העל מתכנסים כדי להביס את האיום הגדול מכולם: הרודן המסוכן תאנוס, המאיים לאסוף את שש אבני האינסוף, ולחולל מפץ הרסני שיחסל את היקום כולו.



בימוי: אנטוניו וג'ו רוסו. שחקנים: סקרלט ג'והנסון, רוברט דאוני ג'ונור, ברדלי קופר, בניסיו דל טורו, גווינת' פאלטרו ועוד. ארצות הברית, 2018 . 148 דקות.



מדד רוטן טומטוז: 87%






מועדון גרנזי לספרות ולפאי קליפות תפודים


רומנטי. בלונדון פוסט־מלחמת העולם השנייה, סופרת צעירה מקבלת מכתב ממועדון קריאה מסתורי שנוסד בימי הנאצים באיי התעלה, שם היא תיחשף לחבורה מסתורית שתשנה את חייה.



בימוי: מייק ניואל. שחקנים: לילי ג'יימס, טום קורטני ועוד. אנגליה, 2018. 124 דקות.



מדד רוטן טומטוז: 76%