יצרנית הרכבים הגרמנית חברת BMW חשפה היום (חמישי) כי חיישן של חברת אינוויז הישראלית ישולב בדגמים המיוצרים באופן סדרתי, החל משנת 2021. החיישן משתלב במערך הטכנולוגי של כלי הרכב ויאפשר יכולות נהיגה אוטונומיות מתקדמות. עומר כילף, מנכ"ל החברה ואחד היזמים סיפר על ההודעה המרגשת בשיחה עם "מעריב אונליין": "חברת BMW בעצם מתכננת רכב אוטונומי וכחלק מהמערכת שלו שולבו חיישני ליידר שלנו". הוא אמר: "אנחנו מחזיקים קו ייצור ישראלי שהמערכות שמיוצרות בו ישולבו ברכבים. אפשר להיות גאים שהמערכת שלנו היא בין חלוצות הרכבים האוטונומיים".
לדבריו, זו הפעם הראשונה שחברת רכב גדולה מכריזה על ייצור מסחרי של רכבים אוטונומיים. "אנחנו מאוד נרגשים, BMW הם הראשונים שהכניסו את המערכות של מובילאיי לרכבים שלהם", ציין, "אנחנו לא מתחרים שלהם, אלא מייצרים טכנולוגיה מקבילה, המבוססת על פיזיקה אחרת". הוא הסביר על החיישנים: "הם מעבדים תמונות ממצלמות לדמויות, והמצלמה שלנו מספקת תמונת עומק של השטח".

ההשוואה למובילאיי בלתי נמנעת פה
גדלנו מאוד בשנתיים שעברו מאז ההקמה, גייסנו למעלה מ-82 מיליון וכעת אנחנו עומדים על 150 עובדים בארץ. אנחנו הולכים בדרכם של מובילאיי ויש לנו הזדמנות להיות שחקן משמעותי בזירה. 
מעיזים לחשוב על אקזיט?
עדיין נהנים מהעבודה, יש לנו תיאבון לעשות המון דברים וההתפתחות שלנו רק נמצאת בראשיתה. יש פה הזדמנות טובה, אבל בינתיים אנחנו נהנים ממה שאנחנו עושים אז אין סיבה לחשוב על מכירה כעת. צריך לגדול ולהצליח.