הדיג'יי והמפיק אביצ'י מת כתוצאה מהתאבדות, כך אישרה הערב (חמישי) משפחתו. בהצהרה שנמסרה לתקשורת נאמר כי האמן "לא יכל להמשיך יותר" כאשר הוא מת ב-20 באפריל. בהודעה שנמסרה בשבדית, נאמר: "טים האהוב שלנו היה נשמה אומנותית שבירה שחיפשה תשובות לשאלות קיומיות. הוא היה פרפקציוניסט שטייל ועבד קשה בקצב שהוביל למתח קיצוני. כאשר הוא הפסיק להופיע, הוא רצה למצוא איזון בחיים על מנת להיות מאושר ולעשות את מה שאהב יותר מכל - מוזיקה. הוא נאבק עם מחשבותיו על משמעות, חיים, אושר. הוא לא יכל להמשיך יותר".

"הוא רצה למצוא שלום. טים לא היה בנוי למכונה העסקית שבה מצא את עצמו. הוא היה חור רגיש שאהב את מעריציו אבל נמנע מאור הזרקורים. טים, תמיד נאהב אותך ונתגעגע מאוד. האדם שהיית והמוזיקה שלך ישמרו על הזיכרון שלך בחיים. אנחנו אוהבים אותך, המשפחה", נכתב . 

הכוכב המוזיקלי, ששמו האמיתי היה טים ברגלינג, נמצא מת במוסקאט שבעומאן שם בילה עם חברים בחופשה. המשטרה אישרה השבוע כי לא היה חשד למעשה פלילי במותו של האמן. באחד הרגעים הטרגיים והמצמררים בסרט הדוקומנטרי "אביצי'י: סיפורים אמיתיים", אומר המוזיקאי לחברו אחרי הופעה בלאס וגאס: "אמרתי להם שוב ושוב שלא אוכל לנגן עוד", ומוסיף: "אמרתי להם שזה עוד יהרוג אותי".

לאורך הסרט, נראה הדי.ג'יי כמה פעמים כשהוא מתווכח עם סוכניו, ומבקש מהם לבטל הופעות מתוכננות שלו בגלל שאינו יכול לעמוד בלחץ, אך אלו מסרבים בגלל הפסדי ההכנסות הצפויים. סך הכל, בין השנים 2008 ל-2016, עם פרישתו מהופעות, קיים אביצ'י 813 מופעים. לאורח חייו שכלל שתיית אלכוהול שהביאה בעבר לאשפוזו, ודלקת חריפה בלבלב ממנה סבל, ובגללה נאלץ לקחת כמות גדולה של תרופות.
     

האתר האמריקאי TMZ פרסם השבוע תמונה של אביצ'י מיום חמישי שעבר, יום לפני שנמצא מת, כשהוא על יאכטה עם שני חברים, נראה מחויך ומאושר כשאצבעותיו מסמנות את סימן ה"פיס". בידו השניה נראית כוס משקה שלא ברור האם מכילה אלכוהול. כאמור, בעבר הודה אביצ'י בהתמכרותו לטיפה המרה ואפילו אושפז במכון גמילה מספר פעמים.

אביצ'י. צילום: TMZ
אביצ'י. צילום: TMZ