אחת מלהקות הפופ המצליחות של כל הזמנים, להקת אבבא כמובן, עושה קאמבק היסטורי ומודיעה על איחוד והקלטת שירים חדשים, וזאת לאחר שסירבה בעבר להצעה בגובה של מיליאר דולר לאיחור, והצהירה כי לא תתאחד לעולם. ההרכב השוודי קם ב-1972, והתפרק עשר שנים מאוחר יותר. מאז הפירוק אבבא התאחדו פעמיים: להופעה אחת לפני כשלושים שנה, ופעם נוספת באופן מצומצם בתחילת 2016, אך הפעם, לראשונה מזה 35 שנים, חברי ההכב מקליטים חומרים חדשים.
"ההחלטה לצאת למופע אוואטרים דיגיטלי של אבבא, הביאה איתה תוצאות שלא ציפינו להן", נכתב שהודעה שפורסמה מחשבון האינסטגרם של הלהקה. "ארבעתנו הרגשנו שאחרי 35 שנה, זה יכול להיות נחמד לאחד כוחות שוב ולהיכנס לאולפן ההקלטות. אז עשינו זאת. וזה הרגיש כאילו הזמן עמד מלכת ובסך הכול לקחנו חופשה קצרה. חוויה מדהימה ממש!"

"התוצאה היא שני שירים חדשים", נכתב בהודעה, "אחד מהם, 'I Still Have Fair in You', יבוצע על ידי הגרסאות הדיגיטליות שלנו בספיישל טלוויזיוני שיופק על ידי NBC ו-BBC וישודר בחודש דצמבר. אנחנו אמנם התבגרנו אבל השיר חדש וזה מרגיש נהדר".
 

❤ #abbaofficial #abba

A post shared by @ abbaofficial on

המעריצים היו שבורים כאשר אחד מחברי ההרכב,  ביורן אולבאוס, התראיין לפני כשלוש שנים והודיע כי אבבא לעולם לא תתאחד יותר, אבל, כל ארבעת חברי ההרכב שיתפו פעולה עם האיחוד המדובר, וכאמור לקחו חלק בהקלטות.
פרטים נוספים לא נמסרו על האירוע, אך ככל הנראה לא מדובר בהופעה פיזית של ארבעת החברים, אלא כי בני אנדרסון, אנייטה פלטסקוג ,ביורן אולבאוס, ואנני-פריד לינגסטד יופיעו כהולוגרמות דיגיטליות, במופע בידור המשלב מציאות מדומה עם בינה מלאכותית. לצעריצים, בהחלט יש למה לצפות.