החיפושים אחר נהג המשאית איימן ג'אבר בן ה-47 מטייבה, שנעדר מיום חמישי, נמשכים גם היום (שבת) סמוך ליישוב עין תמר שבערבה. ג'אבר נשוי ואב לארבעה ילדים, ועובד כנהג משאית במשך קרוב ל-30 שנה. "דיברתי איתו לפני שיצא לעבודה", סיפר אחיו בשיחה עם "כאן ב'", "הוא לא אמר שהוא חושש מהגשמים, ולמען האמת, הוא לא ידע שצפויים גשמים כל כך חזקים באזור".

בתוך כך, ל"מעריב אונליין" נודע, כי צוותי החילוץ הישראלים קיבלו אישור מיוחד משלטונות ירדן, ונכנסו יחד עם המסוק המשטרתי, הרחפן וגם הצוותים והמתנדבים לעומק של חצי ק"מ בשטח ירדן. "לצערי, התנועה שלנו הוגבלה מאוד, מאחר ומדובר בשטח צבאי ויש שם הרבה מוקשים", סיפר ראש צוות "א-נחווה" מרהט, ראיד אבו דהיר, מתנדבים מטעם פיקוד העורף.

איימן ג'אבר


החיפושים אחר ג'אבר. צילום: "צוות א-נאחווה" רהט
מתנדבים מטייבה, מהישוב חורה וגם מרהט שבנגב הצטרפו היום בבוקר לצוותי החיפוש של יחידת החילוץ ערד ומשטרת ישראל. "אנחנו עושים הכל יחד עם כוחות החילוץ על מנת למצוא אותו. כולנו מודאגים ומקווים שנחזור עמו בשלום לטייבה", אמר יאסר מוחמד, חבר צוות המתנדבים מטייבה. למרות התקוות, גורמים במשטרה מסרו כי יש חשש כבד לחייו.
 
המשאית של ג'אבר. צילום: מתנדבי יחידת חילוץ הערבה של המשטרה

 

כזכור, משאיתו של ג'אבר, שהוביל פירות וירקות, התהפכה בדרום בעקבות השטפונות ומזג האוויר הקשה באזור. סמוך לרכב הכבד אותרה גופת גבר, שאינה שייכת לנהג שנעדר מיום חמישי. היא הועברה למכון לרפואה משפטית להמשך זיהוי. האזור שבו נמצאה הגופה הוא אזור ממוקש, דבר המקשה על החיפושים, שכן מסיבה זו על המחלצים לנקוט בזהירות רבה.