נהוג לחשוב שפיצה מזיקה לבריאות ושהיא משמינה, אבל לאט לאט מתחילים להבין שזה תלוי באיכות שלה ועם אילו רכיבים מכינים אותה. יחד עם זאת, כעת מסתבר שהיא עלולה להיות מסוכנת לבריאות בדרך שכלל לא העלינו על דעתנו, כפי שגילה עובד של דומינוס לשעבר שנפלו עליו קצת מעל 180 ק"ג גבינה. 

התאונה הביזארית התרחשה ב-2016, כאשר מוחמד חסן, 55, פרק קופסאות גבינה ממשאית בסניף של הפיצרייה בקונטיקט, ארה"ב. לפתע חסן איבד שליטה על עגלת המשא שלו בשל משקלה הרב, והוא מצא עצמו נרמס בידי כל הקופסאות שעליה. בשל הפציעות הקשות שנגרמו לו כתוצאה מכך, חסן החליט לתבוע פיצויים מהחברה. 

השבוע עורך דינו סיפר בבית המשפט שהתאונה גרמה לפציעת הקרסול שלו, אחת מברכיו וגבו. הוא נאלץ ללכת עם סד על רגלו במשך שישה חודשים וזקוק לניתוח יקר וכואב להחלפת הברך. "הוא רוצה לעבוד ולפרנס את משפחתו", הסביר עורך דינו. "הוא מחפש עבודה שיוכל לעבוד בה חרף מגבלותיו".

אומנם חסן לא קיבל את 325,000 הדולרים שדרש, אך עורך דינו טען שגם 180,000 דולרים זה סכום לא רע בכלל:  "אני מרוצה מההסדר הזה כי זה יאפשר לו לקבל חזרה הרבה ממה שהפסיד, וגם משאיר אותו עם משהו לקראת התחלת קריירה חדשה, לא משנה באיזה תחום יבחר".

via GIPHY