מקרה מוזר וטרגי מסעיר בימי אלו את גרמניה, במהלכו אישה מתה ומספר נשים נוספות חלו, לאחר שביצעו מין אוראלי במנתח פלסטי שפיזר על איבר מינו קוקאין. הבעיה היתה, בין היתר, שהמנתח, אנדריאס נידרביכלר, 42, חשף את הנשים לסם הקשה ללא ידיעתן. זאת למרות שהאינטראקציה המינית ביניהם הייתה בהסכמה. 



על פי הדיווחים בכלי התקשורת בגרמניה, נידרביכלר, רופא בכיר בבית חולים אמאוס, הלברשטט, נהג לפגוש נשים דרך אתרי הכרויות למטרות סקס, כשבמהלך אותם מפגשים פיזר את הסם הקשה על איבר מינו. המפגש האחרון עם אחת מהן הוביל למעצרו, לאחר שזו התמוטטה בביתו בזמן שביצעה בו מין אוראלי, ומתה בבית החולים זמן קצר לאחר מכן.



נכון לעכשיו העידו נגד נידרביכלר שלוש נשים נוספות, שטענו שחשו ברע במהלך המפגש איתו בשל החשיפה לקוקאין. יחד עם זאת, הן לא סבלו מתגובות קשות לסם. "הקורבנות ששמענו עד כה העידו כולן כי חשו ברע במהלך המפגשים איתו", סיפר התובע הראשי, האל רוזגנבק. הוא הוסיף שיתכן שיש עוד קורבנות נוספים למעשיו של נידרביכלר. אך למרות מעשיו, הרופא מואשם בשלב זה רק בפגיעה גופנית שהובילה למוות. הוא גם לא שהה זמן רב במעצר ונמצא בימים אלו במכון גמילה. החקירה נמצאת בעיצומה.

חשף נשים לקוקאין וגרם למותה של אחת מהן. אנדריאס נידרביכלר
חשף נשים לקוקאין וגרם למותה של אחת מהן. אנדריאס נידרביכלר